Nagroda przyznawana jest firmom, które w odpowiedzialny sposób dbają o rozwój strategii i szkolenie pracowników w zakresie obsługi klienta. Celem programu jest wzrost poziomu zarządzania tą dziedziną wśród polskich przedsiębiorstw, podnoszenie standardów prowadzenia polityki handlowej i budowanie długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach.
Viessmann kładzie bardzo duży nacisk na sposoby zarządzania obsługą klienta. Polityka firmy opiera się na nieustannym podnoszeniu kwalifikacji pracowników właśnie w tym zakresie. Profesjonalizm i nowoczesność, które oferuje Viessmann, wyróżniają firmę nie tylko na polskim rynku, ale także na arenie międzynarodowej. Do dyspozycji klientów pozostają wysokiej jakości produkty, ale również usługi, jak np. 24-godzinny program opieki technicznej Viessmann, z którego w każdej chwili mogą skorzystać wszyscy ci, którzy potrzebują szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące tematu ogrzewania.
Zadowolenie klientów jednego z czołowych producentów systemów techniki grzewczej jest najlepszym świadectwem, potwierdzającym bardzo wysoką jakość oferowanych usług.
Program "Firma Przyjazna Klientowi" jest jedynym tego rodzaju kompleksowym projektem badawczo-certyfikacyjnym w kraju. Pozwala wskazać obszary, w których relacje między firmą, a klientem budowane są na wymianie wartości. Dzięki temu producent ma pełny obraz tego, w jaki sposób może i powinien dostosować swoją strategię i usługi do potrzeb klienta.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Viessmann, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: viessmann.pl
Komentarze