Kampania telewizyjna marki Junkers-Bosch

Marka Junkers-Bosch po raz drugi w swojej historii rozpoczęła kampanię reklamową w polskiej telewizji. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie emitowane będą do końca grudnia w kilku ogólnopolskich stacjach. Pierwsza kampania marki Junkers-Bosch w polskiej telewizji została przeprowadzona w 2015 roku. Junkers zmieniał swój wizerunek, dlatego ubiegłoroczne spoty przede wszystkim podkreślały związek marki Junkers z marką Bosch.

Kampania telewizyjna marki Junkers-Bosch

Tegoroczna kampania służy promocji najnowszej linii gazowych kotłów kondensacyjnych Bosch Condens 9000i, które charakteryzują się innowacyjnym designem. Fronty kotłów wykonane są z odpornego na uszkodzenia, hartowanego szkła. Nowej linii urządzeń jest też poświęcona specjalna mikrostrona www.poprosturewolucyjny.pl, na której można znaleźć wszystkie niezbędne informacje techniczne, porady oraz materiały marketingowe.

Ośmiosekundowe spoty sponsorskie przygotowane w ramach kampanii są emitowane od 2 do 31 grudnia w czterech ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.

źródło i zdjęcia: Robert Bosch Sp. z o.o.

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
PRODUKTY FIRMY
Robert Bosch Sp. z o.o.|Kotły
Robert Bosch Sp. z o.o.|Kotły
Robert Bosch Sp. z o.o.|Kotły
Robert Bosch Sp. z o.o.|Kotły
Robert Bosch Sp. z o.o.|Kotły
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT