Nowa identyfikacja wizualna marki Buderus

Podczas wieczoru zorganizowanego w podwarszawskim Hotelu Narwil marka Buderus zaprezentowała swoim kluczowym partnerom biznesowym nową identyfikację wizualną.

Nowa identyfikacja wizualna marki Buderus

Nowa koncepcja wizualna marki Buderus, oparta na liniach i figurach geometrycznych była kluczowym motywem spotkania dla najważniejszych partnerów biznesowych. Nowoczesną odsłonę marki podkreślały wszystkie elementy scenografii, prezentacje oraz program artystyczny.

Wieczór rozpoczął pokaz multimedialny, w którym na ogromnym prostopadłościanie zbudowanym z ekranów LED zaprezentowano nową wersję logotypu Buderus.

Spotkanie partnerów handlowych marki Buderus.

Zwieńczeniem części artystycznej wieczoru były pokazy: laserowy i pirotechniczny.

Przedstawiciele Buderus w swoich wystąpieniach podkreślali cztery najważniejsze atuty marki - innowacyjne urządzenia, profesjonalną sieć sprzedaży i obsługę projektów, wpływ na kreowanie rynku oraz zaawansowane narzędzia wsparcia dla projektantów i instalatorów.

W spotkaniu wzięło udział 260 osób. W scenografii wykorzystano 17 ekranów i ponad 200 urządzeń oświetleniowych, a na scenie wystąpiło aż 20 artystów znanych z różnych edycji programu Mam Talent.

Pokaz artystyczny na spotkaniu partnerów handlowych marki Buderus.

Goście wieczoru utwierdzili się w przekonaniu, że to właśnie Buderus wyznacza standardy przyszłości i jest ekspertem systemowych rozwiązań grzewczych.

Źródło i zdjęcia: BUDERUS


Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT