Pierwszą nagrodę Junkers otrzymał w konkursie "Lider Instalacji", którego jury ocenia produkty pod względem innowacyjności i rozwiązań sprzyjających środowisku, bierze też pod uwagę działania marketingowe marki i popularyzację nowoczesnych technologii.
Marka Junkers została wyróżniona w kategorii "Marketing i rozwój rynkowy firmy" za efekt synergii we wprowadzaniu marki Bosch do branży grzewczej i zmianę swojego wizerunku na polskim rynku. Doceniono też kompleksową wewnętrzną i zewnętrzną strategię komunikacyjną marki oraz skuteczne wykorzystanie narzędzi do wspierania sprzedaży i obsługi klientów w ramach Programu Autoryzowany Partner Junkers, infolinii dla specjalistów oraz Programu Partnerskiego Junkers i platformy zakupowej.
Junkers został doceniony także w rankingu "Budowlana Marka Roku". W pierwszym kwartale 2016 r. roku ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku - przeprowadziło ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców branży budowlanej, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Na podstawie wyników tych badań przyznano wyróżnienia nagradzając firmy za kreowanie silnych marek na rynku materiałów budowlanych w 2016 roku. Junkers został uhonorowany tytułem "Brązowa Budowlana Marka Roku 2016" w kategorii kotły grzewcze.
Natomiast dzięki głosom oddanym przez konsumentów w badaniu realizowanym w ramach projektu "Konsumencki Lider Jakości" marka Junkers uzyskała pierwsze miejsce w rankingu firm w dwóch kategoriach: "Urządzenia i systemy grzewcze" i "Pompy ciepła". Dzięki temu otrzymała tytuł "Konsumencki Lider Jakości 2016".
Wyniki badań realizowanych w ramach projektu pozwalają identyfikować liderów analizowanej branży i przynoszą wiedzę o tym, dlaczego produkty danej marki są wysoko oceniane przez klientów. Urządzenia grzewcze Junkers kojarzą się klientom z niezawodnością, tradycją ale też - innowacjami. Natomiast pompy ciepła charakteryzuje według klientów m.in. wysoka jakość w rozsądnej cenie.
Źródło: materiały prasowe
Komentarze