W tym roku marka Junkers zmienia swój wizerunek. Wiąże się to m.in. ze zmianą kolorystyki materiałów marketingowych - wkrótce pojawią się one w nowej szacie graficznej. Już teraz zmienia się strona internetowa www.junkers.pl - marka prezentuje się na niej w zmienionych kolorach, nowy jest także sposób prezentacji treści i ich architektura. Od dziś dostęp do najbardziej popularnych informacji, np. wyszukiwarki adresów partnerów handlowych czy serwisantów, oferty produktowej i cennika, będzie możliwe z poziomu strony głównej, ale też - z podstron serwisu.
Za pomocą intuicyjnej nawigacji strony szybko odnajdziemy m.in. pełną ofertę produktów marki Junkers (zakładka: Produkty), dodatkowe informacje pomagające w wyborze odpowiedniego urządzenia (zakładka: Informacje), czy kompendium wiedzy dla osób zawodowo związanych z branżą grzewczą (zakładka: Dla Profesjonalistów). W sekcji Materiały oprócz materiałów drukowanych dostępne są teraz także certyfikaty produktowe i filmy. Nowa strona będzie dalej rozbudowywana - już wkrótce pojawią się na niej nowe treści i funkcjonalności. Zachęcamy do regularnych odwiedzin serwisu www.junkers.pl.
źródło i zdjęcie: Bosch
Komentarze