Rozszerzenie oferty firmy VTS na rynku wschodnim, jest już drugim tego typu wdrożeniem w ostatnim czasie. Pierwszym był sprofilowany na rynki azjatyckie Ventus S-TYPE. Oba produkty są przeznaczone dla specyficznych segmentów i jednocześnie uzupełniają plan rozwoju i optymalizacji głównego typoszeregu Ventus.
Ventus N-TYPE wpisuje się w segment central kanałowych i oferując 4 wielkości produktów pokrywa zasięg ok. 2000 do 8500 CMH. Oferta zawiera podstawowe funkcje obróbki powietrza, które tworzą indywidualne sekcje. Dzięki temu dobór funkcji jest elastyczny i umożliwia ich dopasowanie do potrzeb klienta.
25 kwietnia br. w moskiewskim hotelu Borodino odbyło się szkolenie, którego celem było przedstawienie rosyjskiej strukturze handlowej szczegółów dotyczących nowego produktu. W spotkaniu wzięło udział łącznie 43 uczestników. Poza liczną grupą reprezentującą spółkę rosyjską w szkoleniu uczestniczyli także przedstawiciele zarządu grupy VTS: CEO Hanna Siek-Zagórska, CSMO Jarosław Filipowicz oraz COO Paweł Nowak. Szkolenie było podzielone na dwie części.
W części biznesowej omówiono segment central kanałowych w Rosji oraz jego potencjał. Część druga była poświęcona aspektom technicznym, kwestiom doboru produktów oraz serwisowaniu. Szkoleniu towarzyszyła demonstracja produktu Ventus N-TYPE.
źródło i zdjęcie: VTS
Komentarze