Kampania, która w kanałach ATL i BTL ruszyła z połową września 2014, potrwa do końca roku. Marka VTS EUROHEAT wraz z nadejściem kolejnego sezonu grzewczego postanowiła pokazać atrybut jakości swoich urządzeń oraz procesów w biznesie wykorzystując kreację opartą o brand hero jakim jest transformer VOLCANO. Robot składający się z elementów nagrzewnicy wodnej VOLCANO jest synonimem tego, co w produkcie najważniejsze: niezawodności, gotowości do pracy w każdych warunkach, dbałości o komfort (cieplny) pracy użytkowników. Jest też bohaterem wieńczącym palmę pierwszeństwa na rynku, niepokonanym w swojej kategorii.
Rolą brand hero jest skupienie emocji rozproszonych po konkurencyjnych produktach i poprzez odniesienie do archetypu marki jakim jest wojownik/władca uzyskanie jej głębi.
"Chcemy za pomocą personifikacji transformera VOLCANO opowiedzieć historię marki. Marki, która na przestrzeni lat ewoluowała dochodząc do niezwykle zaawansowanej formy - formy „robota z kosmosu” dla którego nie ma misji niemożliwych – podobnie jak dla naszej nagrzewnicy" - mówi Karolina Różycka, EH Corporate Brand Manager.
"Nasz robot to również uosobienie innowacyjnej myśli technicznej i odwagi, którą ma VTS w tworzeniu pionierskich rozwiązań - zarówno w zakresie modelu biznesowego, produktów, czy ich komponentów oraz komunikacji marketingowej, wykraczającej daleko poza utarte schematy." - dodaje.
Kampania będzie miała zasięg europejski i swoim obejmie rynki na których obecna jest marka VTS EUROHEAT. Narzędzia komunikacji marketingowej jakie zostały zaplanowane do jej realizacji to m.in. szereg drukowanych materiałów POS, nośniki BTL: newsletter’y, bannery statyczne i dynamiczne, prezentacje multimedialne, narzędzia ATL (reklama prasowa) oraz komunikacja wewnętrzna. Za koncepcję kreacji i jej adaptacje odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Be7.
źródło i zdjęcia: VTS Polska Sp. z o.o.
Komentarze