Sztandarowy produkt spółki - system KAN- Therm - znany jest nie tylko w Polsce. Do kilkunastu krajów europejskich trafia znaczna cześć produkcji, również za naszą wschodnią granicę. By to jednak było możliwe spółka musi nieustannie pokazywać się na branżowych targach na całym świecie.
Udział w moskiewskich targach jest dla nas szczególnie istotny, bo to szansa na pozyskanie atrakcyjnych zleceń i nowych klientów, mówi Jan Kaczan, wiceprezes firmy KAN. Tym bardziej, że chodzi o rynek rosyjski, który nadal jest dla nas priorytetowy. Tam mamy swoje oddziały i przedstawicielstwa i zależy nam na zwiększeniu konkurencyjności naszych produktów.
Spółka KAN na obszernym, dwupiętrowym stoisku zaprezentowała swoją najnowszą ofertę, zademonstrowała metody montażu różnych połączeń systemów KAN-therm i oprogramowanie dla projektantów w języku rosyjskim. Przy stoisku można było poznać produkty oraz sprawdzić wysoką jakość materiałów, obejrzeć makiety gotowych instalacji wykonanych w systemie KAN-therm. Zainteresowani kontrahenci mogli liczyć na szkolenia z montażu systemów oraz wszelkie materiały techniczne.
Spółka pokazała też swoje nowości roku: szafki przeznaczone do montażu rozdzielaczy z nowymi mocowaniami, umożliwiającymi regulacje odległości między rozdzielaczami.
Na takie rozwiązania jest duże zapotrzebowanie w obecnym nowoczesnym wielopiętrowym budownictwie w Rosji. Szczególne zainteresowanie wywołały połączenia typu "Press" dużych średnic Giga Size Inox, podkreśla Jan Kaczan.
Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się także nowoczesne systemy przeciwpożarowe, System KAN-therm Steel i Inox Sprinkler.To nieodzowny element wyposażenia nowoczesnego budownictwa wielorodzinnego jak i użyteczności publicznej, dlatego firma KAN szczególnie promuje tego typu produkty, mówi wiceprezes spółki. Obydwa rozwiązania technicznie bardzo wyprzedzają tradycyjne systemy do budowy instalacji przeciwpożarowych, zarówno pod kątem estetyki, jakości elementów, jak i samego procesu montażu. Dlatego już znalazły dużą rzeszę zwolenników wśród inwestorów, projektantów i wykonawców.
Targi to też doskonała okazja, by w jednym miejscu i czasie poznać nowych klientów, spotkać się ze swoimi partnerami biznesowymi, dowiedzieć się, co proponuje konkurencja czy poznać opinię na temat swoich produktów.
To sposób na umacnianie marki i szansa na zwiększenie swojego udziału w rynku rosyjskim. Dlatego co roku uczestniczymy w tej imprezie i korzystamy z okazji, by znaleźć nowe rynki zbytu i kontrahentów, dodaje Jan Kaczan.
Udział w tegorocznej imprezie okazał się owocny - przedstawiciele KAN w dniach 5-8 lutego br. przeprowadzili ponad 560 konkretnych rozmów biznesowych i nawiązali kontakty z potencjalnymi kontrahentami.
W kwietniu 2013 r. spółka KAN weźmie udział w kolejnej imprezie, tym razem w Polsce - w Targach Grupy SBS - sieci sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych. To branżowe targi, dedykowane dla profesjonalistów: instalatorów, projektantów i handlowców.
źródło i zdjęcie: KAN
Komentarze