Strategia & Wizja
Chcemy być najbardziej atrakcyjnym dostawcą energooszczędnych, zdrowych i komfortowych rozwiązań dla optymalnego klimatu wnętrza.
Nieustanny rozwój
Postęp i reagowanie na potrzeby rynku to nieodłączne elementy kształtujące rozwój i stanowiące o sile Grupy Zehnder. Począwszy od 1930 roku, po zaniechaniu produkcji motocykli, Grupa Zehnder stała się przedsiębiorstwem aktywnym na światowych rynkach. Proces rozwoju nie skończył się bynajmniej na tym etapie. Od początku nowego stulecia przekształcono działalność ze zorientowanej na produkcję pełnej palety znakomitych grzejników na profil dostawcy rozwiązań dla doskonałego jakościowo, optymalnego i komfortowego klimatu wnętrz. Obejmują one obecnie także systemy ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego (promienniki), systemy rekuperacji z odzyskiem ciepła oraz filtracji powietrza.
Wiodąca pozycja rynkowa
Grupa Zehnder zajmuje wiodącą pozycję we wszystkich segmentach rynku, w których jest aktywna.
Permanentnie rozwijamy nowe - zyskujące szerokie uznanie - produkty. Lista naszych nowości jest coraz dłuższa, stąd jesteśmy uznawani za lidera innowacji. Dysponujemy najlepiej wykwalifikowanym personelem, który w sposób rzeczowy i profesjonalny doradza naszym Klientom. Ponadto inwestujemy w utrzymanie naszych zakładów produkcyjnych na najwyższym poziomie zaawansowania technologicznego, stale unowocześniając park maszynowy i wyposażenie. Równocześnie rozwijamy nowatorskie metody obróbki powierzchni, by uczynić produkcję jeszcze bardziej ekonomiczną, a produktom nadać wyjątkowo wysoką jakość. Jesteśmy nastawieni na jakość, energooszczędność i ochronę środowiska.
Długoterminowy wzrost
Grupę Zehnder cechuje długoterminowy wzrost wartości. Osiągamy to wtórnie poprzez rozwój organiczny. Jedną z metod jest kooperacja z podmiotami niezwiązanymi. Stosowana jest także polityka konsolidacji - dzieje się tak, gdy w perspektywie może to spowodować ogólnie pojęte, wielostronne, długoterminowe korzyści.