Film promujący nową stronę dabrowent.pl
Marka DABROwent do komunikacji dodała również nowe kolory (odcienie czerwieni oraz szarości), co niejako jest pochodną wcześniejszych zmian w komunikacji wizualnej.
Nowa strona internetowa jest również w pełni responsywna, dzięki czemu z łatwością można korzystać z niej na tabletach oraz smartfonach.
Blisko Klienta
DABROwent mocno nastawiła się na przekaz dotyczący organizacji firmy (m.in. rozbudowując zakładkę kontakt), a także informacje o swoich wartościach i misji, co ma przybliżyć idee hurtowni potencjalnym i obecnym Klientom. Mocno podkreślono również cztery filar firmy: szybkie dostawy towaru, fachową obsługę, optymalne ceny oraz szeroki asortyment. Ciekawostką jest wdrożenie dodatkowego kanału komunikacji z Klientem w formie Live Czatu, dzięki czemu Kontrahent bezpośrednio może skomunikować się z odpowiednim ekspertem lub handlowcem w kwestii danego problemu już na poziomie strony.
A jak Wy oceniacie zmiany na DABROwent.pl?
źródło i zdjęcia: DABROwent
Komentarze