Nagroda, co warto podkreślić, przyznawana firmie nieprzerwanie od 2007r., aktualnie przyniosła laureatowi również zaszczytny tytuł GRAND PRIX "LAUR KONSUMENTA 2010". "Laur Konsumenta i Klienta" jest największym programem konsumenckim w kraju, badającym poziom powszechnej znajomości i popularności marek, produktów i usług. O przyznaniu nagrody decydują sami konsumenci oddając swoje głosy w sondażach: bezpośrednim, telefonicznym i internetowym.
"Dziękując za zaufanie, jakim Klienci obdarzają naszą markę cieszymy się z otrzymanego złotego godła oraz tytułu Grand Prix. Nie ma lepszej rekomendacji dla produktów i marki FERRO - każda opinia zadowolonego Klienta oznacza, że właściwie dbamy o Jego potrzeby, a udoskonalając ofertę produktową stawiamy na jakość, wzornictwo i innowacyjne rozwiązania" - mówi Aneta Raczek Prezes Zarządu FERRO S.A.
źródło i zdjęcia: ferro.pl
Komentarze