European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie przez Reader’s Digest. Jego celem jest promowanie produktów i usług cieszących się największym uznaniem odbiorców. Ponieważ formuła ETB opiera się na przeprowadzanych przez organizatorów badaniach ankietowych, wyniki wiernie odzwierciedlają rzeczywiste tendencje na rynku, pozwalając wyłonić liderów w poszczególnych kategoriach. Tegoroczna - dziesiąta już edycja badania - została przeprowadzona w 16 krajach europejskich i wzięło w niej udział ponad 30 tysięcy respondentów.
Podobnie jak w roku ubiegłym także w tej edycji European Trusted Brands, poproszono polskich konsumentów o wskazanie marek, które ich zdaniem najlepiej dbają o ochronę środowiska. Te najczęściej wskazywane zostały uhonorowane certyfikatem z godłem Marek Najbardziej Przyjaznych Środowisku. Osram uznana została marką o najlepszej reputacji ekologicznej w kategorii sprzętu oświetleniowego. "Cieszymy się i doceniamy przyznane wyróżnienie, bo jest ono odzwierciedleniem opinii naszych klientów" - mówi Magdalena Bogusz, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej firmy Osram.
źródło i zdjęcie: Informacja prasowa
Komentarze