Nagrodzenie Seleny w konkursie Laur Konsumenta ma dla firmy szczególny wymiar, ponieważ tytuł Top Marka jest przyznawany przez klientów w ogólnopolskim głosowaniu.
Nagrodzony Top Marką 2011 Abizol Tytan Professional to jeden z bardziej znanych brandów na polskim rynku budowlanym. Produkty tej marki są dostępne na rynku od ponad 40 lat. Można je stosować m.in. jako hydroizolacja pokryć dachowych.
W 2007 r., kiedy to właścicielem marki Abizol została Grupa Selena, przeprowadzono prace nad unowocześnieniem składu produktów tej grupy. Wzbogacono je o kauczuk syntetyczny i dodatki modyfikujące, które zwiększyły odporność powłok izolacyjnych oraz ich wytrzymałość na trudne warunki pogodowe, m.in. na spękania mrozowe.
"Sukces marki Abizol jest oparty na trudnym, choć w naszym przypadku udanym związku tradycji i nowoczesności. Powodzenie rynkowe to także umiejętność niezawodnego zaspokajania potrzeb klientów oraz ciągły rozwój produktów z myślą o konkretnych potrzebach końcowych użytkowników. A przede wszystkim, jak najlepsze rozpoznanie ich oczekiwań. Na naszym rynku budowlanym ciężko o taki drugi przykład, gdzie ojciec, opierając się na własnym doświadczeniu, może polecić synowi, ba, nawet wnukowi, rozwiązania oparte na tej samej marce, której sam używał wiele lat temu" - powiedział Andrzej Ulfig, prezes zarządu Seleny SA.
Nagroda dla Seleny w konkursie Laur Konsumenta to kolejne wyróżnienie, jakie przyznane zostało firmie w ostatnim czasie. W czerwcu 2011 r. marka Tytan Professional została uhonorowana przez konsumentów Marką Wysokiej Reputacji, zaś w lipcu br. Grupa Selena zdobyła tytuł Nowego Europejskiego Championa.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Selena SA, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Selena SA
Komentarze