Produkty marek koncernu Rettig Heating można było oglądać na powierzchni 750 m2. W tym roku Purmo skupiło się na ekspozycji swoich najpopularniejszych i najczęściej wybieranych modeli grzejników płytowych, grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, klimakonwektorów Vido, a także nowoczesnych systemów ogrzewania i chłodzenia podłogowego. Targi ISH 2015 stanowiły również doskonałą okazję do prezentacji nowości Purmo - systemu rurowego CleverFit, który już wkrótce zostanie wprowadzony na rynek Polski i Europy Wschodniej. Stoisko Rettig Heating składało się z części ekspozycyjnej, konferencyjnej oraz części konsumpcyjnej, w której można było zrelaksować się po zwiedzaniu i w miłej atmosferze porozmawiać o najnowszych produktach i rozwiązaniach opatrzonych logiem Purmo.
W targach ISH 2015 udział wzięło niemal 2,5 tys. wystawców, których stoiska zajęły łącznie ok. 260 tys. m kw. powierzchni ekspozycyjnej. Wydarzenie odwiedziło ponad 198 tys. gości poszukujących najgorętszych trendów na nadchodzące lata i najnowszych rozwiązań technologicznych oferowanych przez czołowych producentów branży instalacyjnej w Europie.
źródło i zdjęcie: PURMO
Komentarze