Dystrybutor produktów takich firm jak Sanyo czy Midea, firma SPS Klima Sp. z o.o. przeszła pozytywnie audyt certyfikacyjny wdrożonego w ubiegłym roku Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskowego na zgodność z normami ISO 9001:2008 oraz 14001:2004.
Audyt certyfikujący został przeprowadzony przez firmę SAI GLOBAL Assurance Services Ltd. Certyfikaty zostały wydane przez niezależny podmiot i są obiektywnym dowodem, że SPS Klima zabiega o doskonalenie jakości obsługi, buduje długotrwałe relacje z Klientami oraz dba o środowisko naturalne.
Równocześnie wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania, stawia przed SPS Klima zadanie ciągłego doskonalenia i podejmowania działań wskazanych w Polityce Zintegrowanego Systemu Zarządzania, do których należą między innymi: stałe podnoszenie jakości obsługi klientów, doskonalenie zarządzania relacjami z Klientami, podnoszenie kwalifikacji Pracowników, uświadamianie i angażowanie Pracowników do działań na rzecz jakości oraz ochrony środowiska, zapobieganie zanieczyszczeniom środowiska i spełnienie wymagań określonych w Księdze Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008, wdrożony w firmie SPS Klima Sp. z o.o., obejmuje wszystkie obszary działania istotne z punktu widzenia ekonomii firmy i relacji z klientami oraz odpowiednie procedury wewnętrzne.
źródło i zdjęcie: spsklima.pl
Komentarze