Fakt, że znaleźliśmy się w rankingu to nie tylko powód do dumy, ale również wymierne korzyści. Z jednej strony pokazuje, że nasze przedsiębiorstwo jest w dobrej kondycji, z drugiej, że cieszy się większym zaufaniem kontrahentów, klientów i instytucji finansowych, mówi dyrektor marketingu KAN, Małgorzata Słomińska-Wicher, która odebrała statuetkę podczas podlaskiej gali Gazeli Biznesu.
Najwyższe miejsca w tegorocznej edycji zajmują przedsiębiorstwa, które w roku 2012 wykazały największy wzrost obrotów w stosunku do roku 2010. Ta dynamika obrotów w przypadku KAN wyniosła - jak wynika z zestawienia - ponad 39 proc. Cieszymy się, że organizatorzy rankingu dostrzegli nasze osiągnięcia i to, że rozwijamy się dynamicznie w trudnych warunkach ostrej konkurencji rynkowej. Ten tytuł to zasługa wszystkich pracowników KAN, ich pracowitości, aktywności i determinacji, dodaje Małgorzata Słomińska-Wicher.
źródło: KAN
zdjęcie: Puls Biznesu
Komentarze