Dlatego firma Danfoss, zrealizowała ogólnopolską kampanię edukacyjną "Każdy stopień ma znaczenie", której partnerem był Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
Kampania miała na celu uświadomienie Polakom, jakie znaczenie dla środowiska oraz zdrowia ma odpowiednia regulacja temperatury w domach. Głównym przekazem akcji edukacyjnej było przekonanie Polaków do bardziej efektywnego zarządzania ciepłem, co ma znaczenie dla poprawy samopoczucia i komfortu życia, obniżenia wydatków za ogrzewanie, a także przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych.
W ramach kampanii "Każdy stopień ma znaczenie" zrealizowane zostały następujące projekty:
- Zrealizowane przez instytut SMG/KRC badanie opinii publicznej nt. wiedzy Polaków o regulacji temperatury w domu oraz jej wpływu na zdrowy tryb życia i środowisko
- Film edukacyjny, zawierający spontaniczne wypowiedzi Polaków nt. regulowania temperatury i oszczędzania energii, a także komentarze polityków: Janusza Piechocińskiego, Małgorzaty Kidawy-Błońskiej oraz Pawła Poncyliusza
- 4 informacje prasowe wysłane do mediów ekologicznych, ekonomicznych, lifestylowych, parentingowych oraz branżowych.
Kampania firmy Danfoss "Każdy stopień ma znaczenie" trwała trzy miesiące (październik-grudzień 2011 r.) i miała bardzo pozytywny oddźwięk w mediach:
- RTV: 11 publikacji, w tym w Gazecie Wyborczej
- TV: Organizatorzy akcji pojawili się m.in. w porannym programie telewizyjnym "Pytanie na śniadanie", w TV biznes, a także w głównym wydaniu Wydarzeń, wypowiadając się na temat efektywnego zarządzania ciepłem i redukcji kosztów ogrzewania.
- Prasa: 13 publikacji
- Internet: 116 publikacji
- 1,5 h czasu antenowego w wiodących stacjach radiowych takich jak TOK FM, czy Polskie Radio Trójka
- Film edukacyjny: ponad 1000 wizyt na YouTube.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Danfoss, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Danfoss
Komentarze