Start sklepu internetowego De Dietrich

Z początkiem października br. spółka De Dietrich oddała do dyspozycji "Internetowy sklep części zamienny" oraz kilka dni wcześniej usprawniła działania firmowej infolinii.

Start sklepu internetowego De Dietrich

W celu usprawnienia współpracy spółki De Dietrich z otoczeniem biznesowym, firma informuje o wprowadzeniu w życie dwóch istotnych projektów organizacyjno - informatycznych:

  • oddanie do dyspozycji "Internetowego sklepu części zamiennych"
  • uruchomienie ulepszonego menu telefonicznej infolinii.

Intuicyjny interfejs sklepu on-line zamienne.dedietrich.pl ma zachęcić obecnych i przyszłych klientów do korzystania z tej formy zamówień. Ma to usprawnić i przyspieszyć cały proces składania zamówienia w firmie De Dietrich.

De Dietrich uruchomiła także nowe, ulepszone menu swojej telefonicznej infolinii, które ma zdecydowanie ułatwić korzystanie z tej formy komunikacji jej klientom z firmą.

Struktura nowego menu przestawia się następująco:

1. Awaria systemu grzewczego
2. Reklamacje
2.1 Reklamacje usług serwisowych
2.2 Reklamacje w zakresie logistyki
3. Sprzedaż części zamiennych
4. Doradztwo techniczne
5. Realizacja dostaw
6. Najbliższa firma instalacyjna
7. Najbliższa hurtownia
8. Konsultacje w zakresie ofert
9. Biuro
9.1 Księgowość
9.2 Sekretariat
9.3 Ośrodek szkolenia

źródło i zdjęcie: dedietrich.pl

Komentarze

Proponuję skierować to pytanie bezpośrednio do działu serwisu firmy De Dietrich. Myślę, że osoby bez uprawnień nie powinny samodzielnie serwisować urządzeń grzewczych gazowych.

Gość J. Żmudziński

05 Lis 2019, 09:02

JJaka jest cena wymiennika głównego do MCRII 24T?   Zapytuję - to jak nie jestem instalatorem to nie mogę kupić części zamniennych??? To dobra dla instalatorów, a zła dla klientów polityka. Czy nie jest to dyskryminacja?? I czy nie podlega pod prawa konsumenta?? Jak to ...

Wiecej na Forum BudujemyDom.pl
FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT