W celu usprawnienia współpracy spółki De Dietrich z otoczeniem biznesowym, firma informuje o wprowadzeniu w życie dwóch istotnych projektów organizacyjno - informatycznych:
- oddanie do dyspozycji "Internetowego sklepu części zamiennych"
- uruchomienie ulepszonego menu telefonicznej infolinii.
Intuicyjny interfejs sklepu on-line zamienne.dedietrich.pl ma zachęcić obecnych i przyszłych klientów do korzystania z tej formy zamówień. Ma to usprawnić i przyspieszyć cały proces składania zamówienia w firmie De Dietrich.
De Dietrich uruchomiła także nowe, ulepszone menu swojej telefonicznej infolinii, które ma zdecydowanie ułatwić korzystanie z tej formy komunikacji jej klientom z firmą.
Struktura nowego menu przestawia się następująco:
1. Awaria systemu grzewczego
2. Reklamacje
2.1 Reklamacje usług serwisowych
2.2 Reklamacje w zakresie logistyki
3. Sprzedaż części zamiennych
4. Doradztwo techniczne
5. Realizacja dostaw
6. Najbliższa firma instalacyjna
7. Najbliższa hurtownia
8. Konsultacje w zakresie ofert
9. Biuro
9.1 Księgowość
9.2 Sekretariat
9.3 Ośrodek szkolenia
źródło i zdjęcie: dedietrich.pl
Budujemy Dom - budownictwo ogólne
05 Lis 2019, 11:22
Proponuję skierować to pytanie bezpośrednio do działu serwisu firmy De Dietrich. Myślę, że osoby bez uprawnień nie powinny samodzielnie serwisować urządzeń grzewczych gazowych.
Gość J. Żmudziński
05 Lis 2019, 09:02
JJaka jest cena wymiennika głównego do MCRII 24T? Zapytuję - to jak nie jestem instalatorem to nie mogę kupić części zamniennych??? To dobra dla instalatorów, a zła dla klientów polityka. Czy nie jest to dyskryminacja?? I czy nie podlega pod prawa konsumenta?? Jak to ...