"Wprowadzając na rynek Smart Eco chcieliśmy nawiązać do światowego trendu, w którym odbiorca energii może nie tylko świadomie z niej korzystać, przyczyniając się do jej oszczędności i ograniczenia wysokości swoich rachunków, ale także włączyć się w proces jej wytwarzania. Z drugiej strony, wdrażając nowe, sprawniejsze i przyjazne środowisku technologie wytwarzania energii oraz nowe produkty dopasowane do potrzeb klientów budujemy innowacyjność Grupy Energa" - podkreśla Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w Energa.
Oferta została zgrupowana w pakiety dedykowane konkretnym grupom klientów: dla odbiorców indywidualnych przygotowano pakiet Energetyczny Dom, a dla instytucjonalnych Energetyczne Osiedle, Energetyczną Firmę oraz Energetyczny Urząd. W ramach pakietów klienci mogą skorzystać z szerokiej gamy produktów, począwszy od Audytu SmartEco, poprzez Rozliczenia SmartEco, Technologię SmartEco (to m.in. turbiny wiatrowe, pompy ciepła i kolektory słoneczne) i Energię SmartEco, a skończywszy na Reklamie SmartEco. Proponowane produkty pozwalają na tańsze korzystanie (Energia) i zarządzanie energią (Audyt, Rozliczenia), jej wytwarzanie (Technologia), a nawet wykorzystywanie w promocji (Reklama).
Koncepcję stworzenia marki produktowej Smart Eco przygotował zespół marketingu Grupy Energa. Projekt graficzny logo wraz z identyfikacją wizualną zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
"Celem naszej agencji było wykreowanie logo, które prezentuje filozofię "smart eco". Efektem prac jest prosty w formie znak, który komunikuje gotowość Grupy Energa do rozwijania usług ekologicznych. Energa ma dla takich inicjatyw zawsze zielone światło, a nawet - trzy zielone światła symbolizujące ekologię, ekonomię i efektywność. Te intencje oddaje logo produktów Smart Eco" - mówi Paweł Górka, Dyrektor Artystycznego agencji Dragon Rouge.
Wraz z wprowadzeniem na rynek oferty nowej marki Smart Eco, Energa zaplanowała kampanię wizerunkową. Ruszyła ona z początkiem września br. i będzie trwała miesiąc. Kampania została przygotowana przez agencję Martis wraz z Centrum Marketingu i Komunikacji Energa. Obejmuje zasięgiem zarówno media regionalne, jak i ogólnopolskie oraz internet. Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoorowa z ponad 300 billboardami rozwieszonymi w największych polskich miastach oraz specjalnie zaaranżowane pociągi InterCity. Za zakup mediów do kampanii odpowiadał dom mediowy PanMedia Western.
źródło i zdjęcie: wnp.pl
Komentarze