Hydro-Vacuum S.A. otrzymała nagrody w kategoriach:
- Eksportowy Produkt,
- Osobowość Eksportu dla Wiceprezes Barbary Miller.
Hydro-Vacuum S.A. z powodzeniem konkuruje z czołowymi producentami pomp i systemów pompowych nie tylko na rynku polskim, ale w coraz większym zakresie także za granicą Polski. Spółka przykłada wielką wagę do rozwoju eksportu, który stanowi około 30% przychodów ogółem. Hydro-Vacuum S.A. dla rozwoju eksportu wykorzystuje każdą pojawiającą się szansę dzięki temu znalazła dystrybutorów na rynkach arabskich i afrykańskich.
Tylko w pierwszych miesiącach 2015 roku pompy z Hydro-Vacuum S.A. trafiły do Nigerii, Ghany, Egiptu, Libanu, Emiratów Arabskich. Jednym z elementów rozwoju eksportu i umacniania pozycji na tych rynkach jest tworzenie spółek zależnych oraz przedstawicielstw. W 2015 roku doceniając znaczenie rynków azjatyckich Spółka otworzyła przedstawicielstwo w Wietnamie.
"Każda firma zaczynająca podbój rynków zagranicznych prędzej czy później zmierzy się z problemem budowania marki. Dlatego warto najpierw wypromować swój brand, a później rozwijać sieć dystrybucyjną" - powiedziała podczas konferencji wiceprezes HV Barbara Miller.
źródło i zdjecia: Hydro-Vacuum S.A
Komentarze