Nowa wizja, nowa misja
Marka Braas będzie kontynuować rozwój z nową strategią. Jest to kolejny ważny krok w historii firmy, istniejącej już ponad 20 lat na polskim rynku. Nowa wizja i misja jest ewolucją i pokazuje kluczowe wartości marki.
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że dzisiaj dobry produkt już nie wystarczy. Klienci oczekują kompleksowej oferty, dzięki której otrzymają zintegrowany system dachowy najwyższej klasy i wsparcie doświadczonych specjalistów. Marka Braas nieustannie rozszerza i dopasowuje swoją ofertę do zmieniających się potrzeb rynku oraz najbardziej wymagających klientów, mówi Alessandro Cappellini, prezes firmy Monier Braas Sp. z o.o..
Najwyższa jakość, najnowsze technologie
Marka Braas pragnie dostarczać swoim klientom najlepsze w swojej klasie, wysokiej jakości zintegrowane systemy dachowe - w skład których wchodzą dachówki ceramiczne oraz betonowe, izolacje termiczne, systemy solarne, akcesoria dachowe, a także serwis. Może to czynić dzięki dopracowanym przez lata rozwiązaniom i rozbudowanej ofercie produktowej oraz wsparciu doświadczonych ekspertów. Dopiero synergia wszystkich tych elementów daje kompletny, nowoczesny i wydajny energetycznie system dachowy.
Jakie zmiany wprowadza nowa wizja i misja marki Braas?
Alessandro Cappellini: Nowa strategia jest dla firmy ewolucją, nie rewolucją. Marka Braas od lat koncentruje się na ciągłym udoskonalaniu oferty. Teraz chcemy kontynuować rozwój pod kątem kompletnych systemów dachowych.
Co dla klientów oznacza nowa wizja i misja marki Braas?
Alessandro Cappellini: Nasi klienci mogą być pewni, że otrzymają kompletny system dachowy najwyższej jakości z jednej ręki, a także profesjonalny serwis i doradztwo. W końcu dach to nie tylko dachówki - wiemy, że dopiero synergia wszystkich elementów systemu dachowego zapewnia bezpieczeństwo i komfort na lata. Dlatego skupiamy energię nie tylko na tym, aby zaoferować najwyższej jakości produkty, ale również angażujemy się w szeroko zakrojone działania doradcze i edukacyjne - jak np. szkolenia dla dekarzy, pracowników firm handlowych czy architektów, współpraca z wyższymi uczelniami technicznymi. Dzięki temu mamy pewność, że nasza oferta jest najlepszej jakości.
Które produkty uważa Pan za przyszłościowe?
Alessandro Cappellini: Klienci coraz częściej myślą o tym, aby dach był nowoczesny. Mogą dzięki temu znacznie obniżyć koszty użytkowania swoich domów. Obserwujemy rosnące zainteresowanie systemami solarnymi, m.in. za sprawą unijnych dotacji do ich zakupu i montażu. Jesteśmy dumni, że w tym zakresie oferujemy naszym klientom najnowocześniejsze rozwiązanie.
źródło i zdjęcie: Monier Braas
Komentarze