PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku programem, który w kompleksowy sposób bada reputację marek wśród konsumentów i w otoczeniu biznesowym. Firmy oceniane są pod kątem referencji, atmosfery medialnej, społecznego zaangażowania, a także standardów i kultury pracy. Oknoplast został nagrodzony w plebiscycie już po raz drugi.
"Otrzymany tytuł jest dla nas bardzo wartościowym wyróżnieniem, gdyż stanowi on dowód zaufania klientów do marki Oknoplast. Nagrody przyznawane są przez konsumentów, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów, a więc są w stanie ocenić je w praktyce. Rankingi, w których to klienci wskazują marki godne zaufania są też cenną informacją dla innych konsumentów. Szczególnie dotyczy to branży stolarki otworowej, w której działa obecnie na polskim rynku ponad 3000 producentów" - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu Oknoplast.
Tytuł PremiumBrand to kolejne wyróżnienie dla Oknoplast, przyznane przez klientów. Konsumenci już wcześniej wyrazili swoje zaufanie do produktów firmy nagradzając ją m.in. "Złotym Laurem Klienta 2010".
Plebiscyt PremiumBrand jest prowadzony od 2006 roku. Organizatorem przedsięwzięcia jest agencja MMT Management. Za realizację badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. W tegorocznej edycji wyróżniono 14 marek i 4 firmy. Gala wręczenia nagród odbyła się 15 czerwca w Hotelu Westin w Warszawie.
źródło i zdjęcie: Oknoplast
Komentarze