Nowo otwarty pod własną marką salon jest jednym z największych punktów sprzedaży OKNOPLAST we Włoszech. Kolejnymi ekspansywnymi działaniami OKNOPLAST konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na europejskich rynkach.
Salon firmy OKNOPLAST w Mediolanie rozpoczął swoje funkcjonowanie w grudniu 2011 r. Uroczystość otwarcia mediolańskiego salonu uświetniła swoją obecnością prezenterka telewizyjna Nina Senicar. Popularna we Włoszech aktorka i modelka jest także na tamtejszym rynku ambasadorką marki OKNOPLAST.
"Sukces okien OKNOPLAST na rynku włoskim wynika przede wszystkim z połączenia wysokiej jakości produktu z nowoczesnym designem. Klienci szczególnie doceniają estetykę wykonania i dbałość o detale. Liczymy, że rynek włoski, mimo kryzysu, będzie dalej bardzo dynamicznie się rozwijał. Dlatego planujemy dalszą ekspansję w tym kraju" - mówi Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu OKNOPLAST.
W Polsce firma OKNOPLAST jest obecnie jednym z czołowych producentów okien PVC. Obroty spółki w 2011 r. osiągnęły wartość 342 mln zł. Eksport stanowi bardzo znaczny, aż 50% udział w handlowych wynikach firmy.
OKNOPLAST jest na rynkach europejskich uznaną marką. Przedsiębiorstwo prowadzi handlową działalność we Włoszech, Francji, Niemczech, na Słowacji i w Czechach. Stolarka okienna jest tam oferowana przez 1000 biur przedstawicielskich.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy OKNOPLAST, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST
Komentarze