Zakończona właśnie edycja EquipBaie przyciągnęła do centrum targowego w Paryżu ponad 22 000 gości. W ciągu 4 dni mogli oni odwiedzić stoiska 330 wystawców, na których prezentowane były najnowsze rozwiązania i produkty.
Międzynarodowe targi EquipBaie to jedyne z największych wydarzeń branży stolarki otworowej w Europie. Dlatego obecność na nich jest dla nas bardzo ważna. Obok nawiązania cennych kontaktów biznesowych możemy również pokazać nasze nowości produktowe potencjalnym klientom, mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.
OKNOPLAST zaprezentował na targach wiele nowości ze swojej oferty. Wśród nich znalazł się system ColorFull, który firma opracowała jako pierwszy polski producent. W profilach ColorFull, poza stroną zewnętrzną, barwione są również elementy wewnętrzne, widoczne po otwarciu skrzydła. Zapewnia to oknom jednolitą barwę i nadaje zupełnie nowy charakter.
Innym produktem przedstawionym przez OKNOPLAST była linia okuć dESIGN+. Składają się na nią eleganckie osłonki na zawiasy, ergonomiczne i minimalistyczne klamki oraz innowacyjne rozwiązania zaczepów obwodowych. Nowe okucia łączą w sobie piękny wygląd i funkcjonalność. Dzięki nim obsługa skrzydeł okiennych nie wymaga użycia dużej siły, a okna stanowią subtelny element aranżacji wnętrz. Linia dESIGN+ powstała we współpracy z renomowanych studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. legendarne motocykle KTM oraz elementy dla marki Audi.
Podczas Targów EquipBaie Francuscy klienci mogli po raz pierwszy zobaczyć energooszczędne okno Winergetic Premium, o współczynniku przenikania ciepła Uw na poziomie zaledwie 0,78 W/m²K. Poza wysokimi właściwościami termoizolacyjnymi okno charakteryzuje się też niepowtarzalnym wyglądem. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu jest autorskim projektem dostępnym wyłącznie pod marką OKNOPLAST.
źródło i zdjęcie: OKNOPLAST
Komentarze