Rankingi

Pracownia Analiz Rynku Budowlanego (PARB) systematycznie monitoruje znajomość i popularność preferowanych marek produktów. Dane są zbierane w postaci ankiet wypełnianych przez członków KBD (Klubu Budujących Dom).

Liczby podane na rozkładzie A określają, jaki procent wszystkich uczestników ankiety rozpoznaje daną markę.

Liczby podane na rozkładzie B określają, jaki procent uczestników ankiety zastosował lub zamierza zastosować dany produkt przy budowie domu.

Drzwi wewnętrzne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

W kwietniu 2019 r. wykonaliśmy badania ankietowe wśród członków Klubu Budujących Dom. Podstawowe pytania ankiety były zawarte w dziale "Znane i preferowane marki produktów". Między innymi zestawiliśmy listę najaktywniejszych na rynku marek/producentów drzwi wewnętrznych. Czytaj dalej

Okna drewniane - ranking rozpoznawalności firm i produktów

W kwietniu 2019 r. wykonaliśmy badania ankietowe wśród członków Klubu Budujących Dom. Podstawowe pytania ankiety były zawarte w dziale "Znane i preferowane marki produktów". Między innymi zestawiliśmy listę najaktywniejszych na rynku marek/producentów okien drewnianych. Czytaj dalej

Profile okienne - ranking rozpoznawalności firm i produktów

W styczniu / lutym 2019 roku przeprowadziliśmy wśród członków Klubu Budujących Dom badanie ankietowe dotyczące znanych i preferowanych marek: profili okiennych z PVC. Czytaj dalej

Bramy garażowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów

We wrześniu 2018 r. wykonaliśmy badania ankietowe wśród członków Klubu Budujących Dom. Podstawowe pytania ankiety były zawarte w dziale "Znane i preferowane marki produktów". Między innymi zestawiliśmy listę najaktywniejszych na rynku marek/producentów bram garażowych. Czytaj dalej

Okna połaciowe - ranking rozpoznawalności firm i produktów

We wrześniu 2018 r. członkowie Klubu Budujących Dom wypełniali ankietę, która zawierała listę najważniejszych na rynku firm w grupie produktów: okna połaciowe. Podstawowe pytania dotyczące branży były zawarte w dziale "Znane i preferowane marki produktów". Czytaj dalej