Zmiana nazwy oraz nowe logo firmy OKNOPLAST to część strategii firmy mającej na celu ugruntowanie jej pozycji eksperta w swojej branży. "Dążymy do tego, by nasza komunikacja była spójna i czytelna dla klienta zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku" - mówi Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu OKNOPLAST.
Kolorystyka nowego logotypu jak i jego motyw graficzny nawiązują do pierwotnego logo firmy OKNOPLAST. Przedsiębiorstwo, które posiada ponad 17-sto letnie doświadczenie w produkcji m.in. okien PVC, twierdzi, że ważne jest przyzwyczajenie klientów do poprzedniego logotypu.
"Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17-sto lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie obecna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej" - dodaje Filipek.
Zarówno nowa nazwa, jak i logotyp nawiązują do wcześniejszej identyfikacji wizualnej. "Dzięki temu klienci powinni bez problemu zidentyfikować naszą markę, która jest najlepiej rozpoznawalną w segmencie okien PVC w Polsce" - podsumowuje Filipek. Jak podają najnowsze badania firmy AC Nielsen, które zostały przeprowadzone w czerwcu 2011 r., marka OKNOPLAST jest rozpoznawana przez 68% Polaków.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy OKNOPLAST.
źródło i zdjęcie: OKNOPLAST
Komentarze