Celem konkursu "Teraz Polska" jest uhonorowanie najlepszych polskich produktów, usług oraz gmin. Nagrody przyznawane są przez niezależne grono ekspertów. Do ostatniej, dwudziestej już edycji przedsięwzięcia zgłoszonych zostało 129 wniosków. Kapituła konkursu przyznała, w drodze głosowania, nagrody 13 produktom. Okno Platinium Evolution2 zostało uhonorowane w kategorii "Najlepsze Produkty".
Platinium Evolution2 jest także laureatem dwóch złotych medali zdobytych podczas Międzynarodowych Targów Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz "Wszystko dla Domu" w Szczecinie oraz Podkarpackich Targów Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów w Rzeszowie. Okno zostało docenione przede wszystkim za wyjątkowe parametry termoizolacyjne oraz jakość na poziome standardów europejskich przy zachowaniu stosunkowo niskiej cenie.
Innowacyjność nowego okna Platinium Evolution2 doceniają także specjaliści budowlani. Potwierdzeniem tego jest statuetka TopBuilder 2011 zdobyta w kategorii "Najlepszy produkt roku".
O przyznaniu nagrody decyduje Rada Programowa miesięcznika Builder złożona z ekspertów branży budowlanej, pod przewodnictwem profesora Leonarda Runkiewicza. Okno wygrało również w plebiscycie Nowość Roku 2010 organizowanym przez Forum Branżowe.
"Rok 2010 był bardzo dobrym rokiem dla naszego nowego produktu - Platinium Evolution2. Okno w bardzo krótkim czasie od wprowadzenia na rynek zdobyło ważne w branży budowlanej nagrody. Potwierdzają one wysoką jakość produktu, a to daje nam dużą satysfakcję. Zawsze bowiem staraliśmy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów", mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.
Nowe okno powstało w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów, którzy poszukują produktów pięknych i równocześnie funkcjonalnych. Okno Platinium Evolution2 łączy w sobie wyrafinowaną elegancję z nowoczesnymi rozwiązaniami energooszczędnymi.
Firma OKNOPLAST od początku działalności przykładała dużą wagę do walorów estetycznych i jakości swoich produktów. Przedsiębiorstwo istnieje od 1994 r. i przez ten czas zyskało pozycję lidera rynku stolarki otworowej w Polsce i Europie. W ciągu 16 lat firma sprzedała ponad 2 200 000 okien.
źródło i zdjęcie: OKNOPLAST
Komentarze