Ostanie miesiące zaowocowały rozszerzeniem wpływów firmy na kolejne rynki zagraniczne. Rozwój handlu dotyczy zarówno krajów europejskich oraz państw takich jak Australia, Nowa Zelandia, USA czy Korea Południowa.
Przyszłość.COM
Firma Kratki.pl powstała w 1998 r. Dzięki wysokiej jakości i trwałości produktów szybko znalazła się w czołówce producentów kominkowych w Europie. Obecnie z dużym rozmachem wchodzi na nowe rynki zagraniczne, skrupulatnie realizując swoją strategię rozwoju.
Nasza sprzedaż eksportowa w pierwszych dwóch kwartałach 2016 roku wzrosła o 45% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Ponadto nawiązaliśmy współpracę z blisko 50-cioma nowymi, zagranicznymi dystrybutorami - osiągnięcie tak dobrego wyniku przekonało nas do dokonania zmian w wizerunku marki. Odświeżone logo to symboliczny element nowego otwarcia, które zapowiada dynamiczny rozwój w środowisku międzynarodowym, mówi Marek Bal, właściciel firmy Kratki.pl. Zmianie wizerunku uległa także struktura oraz szata graficzna strony internetowej. Kratki.com to teraz witryna dopasowana do potrzeb odbiorców z różnych części świata.
Nowy etap w rozwoju marki
W naszym przekonaniu realizacja kolejnych inwestycji i prowadzenie zintensyfikowanych działań handlowych są konieczne dla dalszego rozwoju. Wierzymy, że wprowadzenie czytelnej nazwy logo podkreśli wizerunek naszej firmy jako uznanego producenta i lidera w branży. Liczymy, że uda nam się tym samym dotrzeć do nowego grona odbiorców, przekonuje właściciel Kratki.pl. W odczuciu zarządu firmy nadanie marce uniwersalnego, międzynarodowego charakteru w szybkim tempie przełoży się na zwiększenie jej rozpoznawalności, a tym samym skuteczniejsze dotarcie do partnerów zagranicznych.
źródło: Kratki.pl
Komentarze