Grzejniki Jaga MOST WANTED!

MOST WANTED to katalog grzejników Jaga na 2014 r. Publikacja dostępna w wersji elektronicznej oraz drukowanej, przygotowana została w języku polskim. Zawiera prezentację najchętniej kupowanych modeli, nowych grzejników oraz ich aktualny cennik.

Grzejniki Jaga MOST WANTED!

Tytuł katalogu grzejników Jaga na 2014 rok - MOST WANTED - dobrze oddaje charakter tej publikacji. Ze szczegółowego, trzytomowego katalogu grzejników w języku angielskim, firma Jaga Polska wybrała produkty najbardziej poszukiwane na polskim rynku. Są to grzejniki najchętniej kupowane przez klientów, w najczęściej zamawianych rozmiarach, nowe jednostki oraz grzejniki kluczowe w ofercie. Wszystko to, w przejrzystej i atrakcyjnej formie graficznej, ujęte zostało w skondensowaną 100-stronicową publikację przygotowaną w języku polskim.

Katalog dostępny jest w wersjach elektronicznej oraz drukowanej. Na stronie internetowej www.jaga.com.pl znajduje się link, pod którym czeka gotowy do pobrania plik elektroniczny. Drukowany, bezpłatny egzemplarz katalogu, można zamówić wysyłając zgłoszenie na adres: info@jaga.com.pl.

Zmiana ta podyktowana jest potrzebami polskiego rynku, mówi Dariusz Majchrzak z firmy Jaga Polska. Mamy nadzieję, że narzędzie, które przygotowaliśmy dla naszych klientów, partnerów handlowych, architektów oraz firm współpracujących, przyczyni się do zwiększenia liczby zastosowań naszych produktów wszędzie tam, gdzie wymagana jest wysoka jakość materiałów i kultura wykonania, energooszczędność, ekologia, odpowiedzialność społeczna oraz bezpretensjonalna stylistyka na najwyższym poziomie.


Oprócz zbioru produktów, katalog grzejników Jaga MOST WANTED zawiera również istotne treści merytoryczne, m.in. opisy korzyści wynikających ze stosowania technologii Jaga Low-H2O, współpracy grzejników Jaga z systemami niskotemperaturowymi i ogrzewaniem podłogowym, filozofii marki itp. Przegląd przykładowych referencji z całego świata pokazuje pozycję belgijskiego producenta na globalnym rynku, także tym związanym z budownictwem ekologicznym i architekturą zrównoważoną. Ostatnia część katalogu to historia i filozofia Jaga w pigułce: kluczowe wartości, otrzymane wyróżnienia i nagrody oraz tabela dostępnych kolorów i wykończeń.

W dziale Aktualności znajduje się nowy element, którym jest Hot-Link. Jest to narzędzie przy pomocy którego Jaga Polska będzie dostarczać swoim partnerom informacje na temat istotnych wydarzeń i zmian w ofercie. Aby otrzymywać takie wiadomości na skrzynkę e-mail należy zarejestrować się jako odbiorca Hot-Linka.

Na stronie www.jaga.com.pl, można pobrać nowy katalog: http://www.jaga.com.pl/download/Jaga_katalog_PL_2014_MostWanted.pdf.

źródło i zdjęcia: Jaga

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT