Nowe wyzwania przed marką Purmo
Marka PURMO chcąc sprostać wyzwaniom i lepiej spełnić oczekiwania swoich klientów, zainwestowała w zmianę swojej strategii, obierając kierunek rozwoju zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz.
PURMO skupiła swoje działania na promowaniu systemowego podejścia z kompleksowymi i energooszczędnymi rozwiązaniami, a nie na poszczególnych grupach produktów. Dla podkreślenia tej zmiany zaprezentowany został nowy symbol oraz logo. Wielobarwny znak graficzny symbolizuje wiedzę i doświadczenie w ogrzewaniu i chłodzeniu.
Według nowej strategii marki PURMO, która opiera się na czterech obszarach, cała działalność ma zapewnić klientom proekologiczne rozwiązania. Poprawa wydajności poprzez precyzyjnie działający system – zaawansowane techniki regulacji systemów umożliwiają wykorzystanie w pełni ich parametrów technicznych, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności energetycznej.
Skupienie się na kompletnych rozwiązaniach, a nie na poszczególnych komponentach, zapewni wyższy poziom komfortu cieplnego wnętrz. PURMO dzięki szybkiemu montażowi oraz łatwiej obsłudze, wspiera instalatorów oraz użytkowników swoich rozwiązań. Dodatkowo poszerza ofertę w zakresie wsparcia projektantów. Przedsiębiorstwo znacząco ograniczyło zużycie zasobów (wody i energii) oraz zminimalizowało wpływ procesów produkcyjnych na naszą planetę.
Co ważne, PURMO nie zapomina o tworzeniu innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań, ale przy tym bierze pod uwagę cały cykl życia produktów. Można obecnie zaobserwować jak ważną rolę odgrywa zrównoważony rozwój w każdej dziedzinie działalności. Według prognoz, w ciągu najbliższych 30 lat populacja świata osiągnie prawie 10 miliardów ludzi.
Prawie 70% z nich będzie mieszkać w miastach, co podkreśla znaczenie energooszczędnych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. Nadrzędnym celem PURMO pozostaje nieustannie dostarczanie klientom najlepszych rozwiązań z zakresu ogrzewania i chłodzenia.
Źródło i zdjęcia: Rettig Heating
Komentarze