Ruszyła kampania promocyjna "Loft Edition" firmy Rettig Heating

Firma Rettig Heating, właściciel marki Purmo, rusza z nową kampanią promocyjną skierowaną do architektów, instalatorów i klientów indywidualnych. "Loft Edition" to nawiązanie do industrialnego stylu we wnętrzach. Z tej okazji producent przygotował wiele programów i wydarzeń, angażujących autorytety ze świata architektury, designu, sztuki i blogosfery.

Ruszyła kampania promocyjna "Loft Edition" firmy Rettig Heating

Z początkiem września 2019 r. ruszyła nowa kampania marki Purmo "Loft Edition". Jej kluczowym elementem jest dedykowana strona internetowa, na której znaleźć można szczegółowe informacje dotyczące grzejników Delta, jak i wiele inspiracji z dziedziny architektury, sztuki i designu. Inicjatywa nawiązuje również do 100 rocznicy Bauhaus’u, niemieckiej uczelni artystyczno-rzemieślniczej, dzięki której modernizm w architekturze poznał cały świat.

Strona kampanii poświęcona jest w całości nowemu projektowi i znaleźć tam można również sekcję inspiracyjną. Będą się pojawiały tam również wywiady z ludźmi związanymi ze sztuką, architekturą, projektowaniem wnętrz, ale również modą, tworzących nową jakość pomieszczeń oraz przedmiotów. Pierwszym opublikowanym jest niezwykle inspirujący wywiad z Renatą Higersberger, pełniącą funkcję kustosza w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Czy to wszystko, co przygotował producent?

- Równocześnie startuje również promocja, w ramach której, każdy klient zarówno indywidualny, jak i firmowy, będzie mógł zakupić grzejnik Delta w dowolnym kolorze z palety PURMO 2016 w cenie białego grzejnika. To również doskonała okazja do tego, by zakomunikować, że marka wzbogaca gamę kolorów grzejników Delta o 3 nowe pozycje: Patina Brown, Cooper, Steel& Clearcoat.

- Wierzymy, że nowe propozycje przyniosą wiele radości naszym odbiorcom i pomogą stworzyć, jeszcze ciekawsze aranżacje - powiedział Robert Skomorowski, product manager Rettig Heating.

Grzejniki Delta Laserline

Marka Purmo posiada bogatą ofertę grzejników klasycznych i dekoracyjnych, które oprócz walorów użytkowych, również pozytywnie wpływają na wygląd wnętrza. Głównym przedstawicielem nowej kampanii "Loft Edition" będzie Delta Laserline, grzejnik pasujący do industrialnych wnętrz.

Jednym z kulminacyjnych punktów całej promocji będzie spotkanie architektów i pasjonatów pięknych wnętrz - Purmo Design MeetUp, które odbędzie się 17.10.2019 w Rybniku.

Dlaczego akurat Rybnik będzie gospodarzem i na 2 dni stać się Stolicą Stylu?

- To tutaj znajduje się fabryka grzejników Purmo. Chcieliśmy spotkać się w miejscu, które uważamy za "dom" naszej organizacji - podkreśla Emilia Dudek, marketing manager Rettig Heating, największego na świecie producenta emiterów ciepła, a następnie dodaje:

- Wierzymy, że to spotkanie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy miłośnikami pięknych wnętrz, dla których najnowsze trendy w branży wnętrzarskiej nie są obojętne.

Marka Purmo przygotowała bogaty program wydarzenia, nawiązujący do najnowszych trendów w dziedzinie dekoracji wnętrz i nowoczesnego designu. Podczas spotkania przedstawiciele producenta podzielą się swoją wiedzą o aktualnych kierunkach rozwoju branży grzewczej.

Źródło i zdjęcie: Rettig Heating

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT