Do największej imprezy handlowej branży budowlanych w Europie Wschodniej, jakimi niewątpliwie były styczniowe targi BUDMA 2012, wystawcy przygotowują się na wiele miesięcy wcześniej. Tak było również w przypadku stoiska prezentującego markę Braas.
Jurorzy oceniając architektoniczne i graficzne rozwiązania stoisk, które powinny odzwierciedlać firmowe strategie i budować pozytywny wizerunek wystawcy, zadecydowali o wyróżnieniu ekspozycji firmy Monier Braas Złotym Akantem Budmy 2012.
"W tym roku Międzynarodowe Targi Poznańskie BUDMA 2012 odbywały się pod hasłem "Budownictwo przyszłości", co doskonale wpisuje się w strategię naszej firmy. Monier Braas kładzie bardzo duży nacisk na nowoczesne rozwiązania. W efekcie nasi klienci otrzymują zaawansowane technologicznie kompletne systemy dachowe, które są nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim wpływają na efektywne zarządzanie energią w naszych domach. Otrzymanie nagrody Złotego Akanta to dla nas duża satysfakcja ponieważ chcieliśmy, żeby nasze stoisko odzwierciedlało nasze podejście do nowoczesnego budownictwa", mówi dyrektor ds. marketingu Monier Braas Sp. z o.o., Grzegorz Barycki.
Monier Braas wyróżniony Złotym Akantem Budmy 2012 przygotował obszerne stoisko podzielone na strefy produktowe, gdzie doradcy firmy udzielali fachowych konsultacji. Zainteresowani mogli zadawać pytania dotyczące oferty i aspektów technicznych poszczególnych produktów.
Fachowcy Braas prezentowali nowoczesne systemy solarne, efektywne izolacje nakrokwiowe DivoDamm oraz dachówki ceramiczne i betonowe, charakteryzujące się bardzo dobrymi parametrami technicznymi. Ekspozycja Monier Braas doskonale odpowiadała nowoczesnej i interaktywnej formie targów.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Monier Braas, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcia: Braas
Komentarze