Data: 25-28 kwietnia 2016 roku
Miejsce: ul. Głochowska 14, 60-734 Poznań, Hala Międzynarodowych Targów Poznańskich
Dodatkowe informacje: W dniach 25-28 kwietnia 2016 roku w Poznaniu odbędą się Międzynarodowe Targi Instalacyjne. Wydarzenie będzie miało miejsce w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 14 w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Ogrzewanie - Salon Techniki Grzewczej i Ciepłowniczej
- wytwarzanie, przetwarzanie, przesyłanie i odzyskiwanie energii
- Węzły cieplne
- Sieci ciepłownicze
- Pompy ciepła
- Pompy do instalacji grzewczych
- Kotły
- Grzejniki
- Ogrzewacze powietrza
- Promienniki
- Wymienniki ciepła
- Systemy kominowe
- Palniki
- Podgrzewacze ciepłej wody użytkowej
- Butle i zbiorniki na olej opałowy
- Armatura i osprzęt do instalacji grzewczych
- Aparatura kontrolno-pomiarowa i dozorowa w technice grzewczej
- Nowoczesne systemy i urządzenia do rozliczania kosztów ciepła
- Kolektory słoneczne
- Instalacje ogrzewania podłogowego i ściennego
- Materiały izolacyjne
- Energia i środowisko
- Związki, izby, stowarzyszenia
- Inne
Wentylacja i klimatyzacja - Salon Techniki Wentylacyjnej, Klimatyzacyjnej i Chłodniczej
- Wentylatory
- Klimatyzatory
- Centrale wentylacyjne i klimatyzacyjne
- Instalacje i systemy chłodnicze
- Nawiewniki i wywiewniki
- Kanały wentylacyjne
- Systemy centralnego odkurzania
- Systemy regulacji temperatury
- Armatura i osprzęt do instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych i chłodniczych
- Aparatura kontrolno-pomiarowa i dozorowa w technice klimatyzacyjnej
- Ochrona powietrza
- Związki, izby, stowarzyszenia
- Inne
Inteligentny budynek - Salon Techniki Obiektowej
- Systemy dla inteligentnych budynków – BMS
- Kable, przewody
- Kanały instalacyjne
- Transformatory
- Rozdzielnice, tablice rozdzielcze
- Gniazdka, złącza, wyłączniki, bezpieczniki
- Oprawy
- Aparatura kontrolno-pomiarowa w technice elektrycznej i energetyce
- Związki, izby, stowarzyszenia
- Inne
Santech - Salon Techniki Sanitarnej
- Systemy przyłączy wodno-kanalizacyjnych w budynkach
- Rury
- Kształtki
- Zawory
- Węże
- Systemy spłukujące
- Systemy odpływowe
- Armatura sanitarna
- Ceramika sanitarna
- Materiały instalacyjne
- Związki, izby, stowarzyszenia
- Inne
- Uzdatnianie wody
Gaz - Salon Techniki Gazowniczej
- Maszyny i urządzenia do poszukiwania i wydobycia gazu; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Maszyny i urządzenia do eksploatacji odwiertów wydobywczych gazu; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Specjalistyczne maszyny, urządzenia i materiały do budowy, wyposażenia i ochrony gazociągów, tłoczni i rozdzielni gazu; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Sieci gazowe wysokiego, średniego i niskiego ciśnienia; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Armatura sieci gazowej
- Technologie budowy sieci gazowych z tworzyw sztucznych i stali; Elementy, izolacje, systemy zabezpieczające, armatura, kontrolno-pomiarowa
- Techniki rekonstrukcji gazociągów
- Urządzenia zabezpieczające wypływ gazu przy awarii sieci gazowej
- Ochrona antykorozyjna gazociągów
- Gospodarka remontowa
- Tłoczenie, przetłoczenie gazu; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Stacje gazowe; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Stacje redukcyjne
- Stacje redukcyjno-pomiarowe
- Punkty redukcyjne
- Punkty redukcyjno-pomiarowe
- Układy pomiarowe przepływu strumienia gazu
- Aparatura kontrolno-pomiarowa i automatyka przemysłowa
- Stacje uzdatniania
- Nawanialnie; projektowanie, produkcja, montaż, elementy, serwis
- Magazynowanie i przechowywanie gazu
- Podziemne magazyny gazu
- Magazynowe zbiorniki gazu
- Cysterny
- Butle gazowe
- Instalacje i osprzęt
- Urządzenia gazowe
- Kotłownie i piece na paliwa gazowe
- Minibloki elektrociepłownicze na gaz ziemny, biogaz, gaz wysypiskowy
- Wytwornice ciepłego powietrza zasilane gazem
- Silniki tłokowe gazowe
- Sprężarki gazu
- Związki, izby, stowarzyszenia
- Inne
Usługi, wykonawstwo, doradztwo
- Projektowanie
- Oprogramowanie
- Wykonawstwo sieci, instalacji, urządzeń i obiektów
- Urządzenia warsztatowe i narzędzia dla technik instalacyjnych
- Doradztwo kompleksowe, consulting
- Związki, izby, stowarzyszenia
- Banki, towarzystwa ubezpieczeniowe
- Wydawnictwa branżowe
- Inne
Dlaczego warto wziąć udział w Międzynarodowych Targach Instalacyjnych - Instalacje
Targi umożliwiają:
- pozyskanie nowych klientów,
- kompilację bazy danych nowych klientów,
- wzmocnienie kontaktów z klientami,
- wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług,
- demonstrację i promocję produktów,
- tworzenie wizerunku firmy,
- tworzenie i wzmocnienie marki,
- zwiększenie zainteresowania mediów.
- Ponadto targi są doskonałym miejscem na:
- poznanie oczekiwań klientów,
- uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy,
- znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów,
- prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.
- Korzyści dla wystawców:
- zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych),
- prezentacja nowych produktów (79%),
- podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
- wymiana i pozyskanie informacji (78%),
- pozyskanie nowych klientów (77,6%),
- wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%),
- wzrost znajomości produktów (75%),
- rozpoznawanie życzeń klientów (70%),
- zawieranie umów sprzedaży (64%),
- wpływanie na decyzje klientów (63%).
- wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm),
- wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm),
- rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm),
- zawierania umów sprzedaży (29% firm).
- Korzyści dla zwiedzających:
- kompletna, syntetyczna i neutralna informacja,
- doskonała porównywalność ofert,
- możliwość obiektywnej oceny,
- 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi,
- 48% zwiedzających poszukuje informacji,
- 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami,
- 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe.
Interaktywność
- Targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
- Nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
- Obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych Specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
- Dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty.
Szczegóły na stronie: hhttps://budownictwob2b.pl/instalacje
Komentarze