W akcji "Dachy pełne energii" wzięło udział dziesięć miast, w których organizowano koncerty radia RMF FM - "Muzyka najlepsza pod słońcem". Celem akcji, którą współorganizowała marka Braas, było upowszechnienie wiedzy mieszkańców poszczególnych miast na temat ekologicznego pozyskiwania energii. Towarzyszyła temu rywalizacja miast o zdobycie jak największej liczby punktów, o które walczyli ich mieszkańcy.
"Po ostatniej imprezie w Częstochowie porównaliśmy wszystkie walczące ze sobą miasta. Rywalizacja była naprawdę imponująca i zacięta. Walka zaostrzyła się pod koniec lata, gdy ujawniali się kolejni rywale pobijający rekordy poprzedników" - mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, która jest właścicielem marki Braas.
"Z miażdżącą przewagą wygrała Częstochowa zdobywając 2047 punktów. Przy okazji pragnę gorąco podziękować samorządom lokalnym, które poparły "Dachy…" i nierzadko mobilizowały mieszkańców, rodziny i przyjaciół, by powiększały pulę punktów" - dodał Barycki.
W czasie dwóch miesięcy akcji "Dachy pełne energii" w imprezach radia RFM FM i marki Braas wzięło udział ok. 1,5 mln osób. W namiotach, w których odbywała się akcja, ponad 15 tys. osób mogło zapoznać się z zaletami instalacji solarnych.
"Podczas naszej akcji, staraliśmy się odpowiadać na wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem dachu oraz wskazywać, jak można z korzyścią czerpać z naturalnych złóż energii. Większość Polaków słyszała już o kolektorach słonecznych i była nimi żywo zainteresowana" - powiedział Łukasz Grzywacz, koordynator produktu Braas Solar.
W akcji "Dachy pełne energii" zwyciężyła Częstochowa, której mieszkańcy wywalczyli remont dachu Centrum Rehabilitacji Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Domu Dziennego Pobytu dla Osób z Upośledzeniem Umysłowym.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Monier, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Monier
Komentarze