Warunki korzystania z gwarancji
- użytkownik ma prawo wymagać od firmy Ecomax naprawy urządzenia w 24-godzinnym terminie tylko z kompletem dokumentów: dowód zakupu , podpisana karta gwarancyjna oraz karta serwisowa urządzenia regularnie wypełniana przez naszego serwisanta,
- w przypadku nie korzystania z serwisów klient nie traci gwarancji i korzysta z ustawowego terminu napraw gwarancyjnych,
- w przypadku awarii powstałej nie po stronie urządzenia, serwis odpłatnie naprawi urządzenie, również w terminie 24H po otrzymaniu słownej lub pisemnej decyzji właściciela jednostki, o wybranym zakresie odpłatnych prac serwisowych dla urządzenia,
- w przypadku napraw odpłatnych 24H Ecomax nie oferuje przelutowywania płytek sterujących i przezwajania silników, wszystkie naprawy są dokonywane tylko i wyłącznie z nowych podzespołów.
Serwis door to door i warunki
- klient może odpłatnie skorzystać z firmy kurierskiej obsługującej Ecomax,
- w przypadku braku odpowiedniego opakowania do wysyłki klient może odpłatnie wypożyczyć opakowanie od Ecomax,
- Ecomax nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w transporcie poprzez złe spakowanie urządzenia.
źródło i zdjęcie: Ecomax
Komentarze