Firma Bolesta stawia przede wszystkim na jakość produktów

Sławomir Bolesta, czyli mózg i serce firmy Bolesta, odpowiada na pytania o wartości firmy w oczach klienta i wyższości jakości nad ceną.

Firma Bolesta stawia przede wszystkim na jakość produktów

Jakość na medal

Firma działa na rynku już przeszło 15 lat, czy początki były trudne? Mały powrót do przeszłości – co powiedzieliby Państwo samym sobie, na początku drogi?

Sławomir Bolesta: Początki zawsze są trudne. Na sukces ma wpływ wiele składowych i dopiero wszystkie elementy zebrane w całość: terminowy spływ należności, dobra gospodarka magazynowa, fachowe doradztwo oraz dbanie o zadowolenie klienta wpływają na ostateczne wyniki. Nie można lekceważyć żadnego elementu związanego z prowadzeniem działalności.

Zwracają Państwo szczególną uwagę na jakość materiałów – jak to się przekłada na zadowolenie klientów? Czy taka dbałość o szczegóły jest doceniana?

Sławomir Bolesta: Sprzedajemy materiały najwyższej jakości, pochodzące wyłącznie od sprawdzonych dostawców. Największą część naszej sprzedaży stanowi System KAN-therm. Myślę, że klienci doceniają naszą dbałość o szczegóły i to, że oferujemy sprawdzone materiały. W tej kwestii świadomość ludzi wzrasta – rozumieją, że nie warto na nich oszczędzać, gdyż niewiele tańszy zamiennik może w przyszłości przysporzyć wielu niechcianych kłopotów.

Zajęli się Państwo w ostatnim czasie sklepem internetowym - Thermshop – czy widzą już Państwo przełożenie na wzrost przychodów ze sprzedaży?

Sławomir Bolesta: Sklep internetowy funkcjonuje od 2011 roku. Niemniej dotychczas był traktowany jako miejsce ekspozycji naszej oferty. Obecnie bardzo poważnie zajęliśmy się promocją i rozwojem tego kanału dotarcia do klientów. Wkładamy w budowę sklepu dużo pracy, na efekty naszych działań liczymy w przyszłych latach.

Wiele osób chce zasięgnąć porady profesjonalisty, szczególnie jeśli zakupu dokonuje laik. Są Państwo otwarci na takich klientów – jak wygląda cały proces doradztwa?

Sławomir Bolesta: Element, który wyróżnia naszą firmę to bardzo dobra znajomość produktów, które oferujemy i tutaj widzimy swoją rolę i misję, żeby klient dostał w końcowym efekcie to czego naprawdę potrzebuje i co będzie dla niego optymalnym rozwiązaniem.

Zależy Państwu na kontroli jakości produktów, które oferują Państwo w swoim sklepie, z jaką dużą firmą chcieliby Państwo nawiązać współpracę?

Sławomir Bolesta: Jakość jest podstawowym czynnikiem, na który zwracamy uwagę na kolejnym planie jest cena. Mamy świadomość, że aby klienci byli zadowoleni na długie lata – towary muszą być dobrej jakości. Tak postrzegamy swoją rolę - to my weryfikujemy jakość urządzeń i materiałów, które sprzedajemy. W obecnym momencie mamy sprecyzowane firmy, z którymi współpracujemy, a to na czym się skupiamy to w głównej mierze powiększanie swojego zasięgu.

Jakie mają Państwo plany na najbliższe 5 lat? W jakim kierunku zmierza firma?

Sławomir Bolesta: Staramy się stworzyć bazę zaufanych instalatorów z obszaru całej Polski. Naszym celem jest kompleksowa obsługa inwestycji jako koordynatora z jednoczesną odpowiedzialnością za cały proces - doradztwo, wycenę, sprzedaż oraz dostawę materiałów. Wszystko po to, aby instalatorzy mogli skupić się wyłącznie na swojej pracy.

Opracowanie: Klaudia Tomaszewska, redaktor budownictwo b2b

Zdjęcia: Kan-Therm

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE