Jakość na medal
Firma działa na rynku już przeszło 15 lat, czy początki były trudne? Mały powrót do przeszłości – co powiedzieliby Państwo samym sobie, na początku drogi?
Sławomir Bolesta: Początki zawsze są trudne. Na sukces ma wpływ wiele składowych i dopiero wszystkie elementy zebrane w całość: terminowy spływ należności, dobra gospodarka magazynowa, fachowe doradztwo oraz dbanie o zadowolenie klienta wpływają na ostateczne wyniki. Nie można lekceważyć żadnego elementu związanego z prowadzeniem działalności.
Zwracają Państwo szczególną uwagę na jakość materiałów – jak to się przekłada na zadowolenie klientów? Czy taka dbałość o szczegóły jest doceniana?
Sławomir Bolesta: Sprzedajemy materiały najwyższej jakości, pochodzące wyłącznie od sprawdzonych dostawców. Największą część naszej sprzedaży stanowi System KAN-therm. Myślę, że klienci doceniają naszą dbałość o szczegóły i to, że oferujemy sprawdzone materiały. W tej kwestii świadomość ludzi wzrasta – rozumieją, że nie warto na nich oszczędzać, gdyż niewiele tańszy zamiennik może w przyszłości przysporzyć wielu niechcianych kłopotów.
Zajęli się Państwo w ostatnim czasie sklepem internetowym - Thermshop – czy widzą już Państwo przełożenie na wzrost przychodów ze sprzedaży?
Sławomir Bolesta: Sklep internetowy funkcjonuje od 2011 roku. Niemniej dotychczas był traktowany jako miejsce ekspozycji naszej oferty. Obecnie bardzo poważnie zajęliśmy się promocją i rozwojem tego kanału dotarcia do klientów. Wkładamy w budowę sklepu dużo pracy, na efekty naszych działań liczymy w przyszłych latach.
Wiele osób chce zasięgnąć porady profesjonalisty, szczególnie jeśli zakupu dokonuje laik. Są Państwo otwarci na takich klientów – jak wygląda cały proces doradztwa?
Sławomir Bolesta: Element, który wyróżnia naszą firmę to bardzo dobra znajomość produktów, które oferujemy i tutaj widzimy swoją rolę i misję, żeby klient dostał w końcowym efekcie to czego naprawdę potrzebuje i co będzie dla niego optymalnym rozwiązaniem.
Zależy Państwu na kontroli jakości produktów, które oferują Państwo w swoim sklepie, z jaką dużą firmą chcieliby Państwo nawiązać współpracę?
Sławomir Bolesta: Jakość jest podstawowym czynnikiem, na który zwracamy uwagę na kolejnym planie jest cena. Mamy świadomość, że aby klienci byli zadowoleni na długie lata – towary muszą być dobrej jakości. Tak postrzegamy swoją rolę - to my weryfikujemy jakość urządzeń i materiałów, które sprzedajemy. W obecnym momencie mamy sprecyzowane firmy, z którymi współpracujemy, a to na czym się skupiamy to w głównej mierze powiększanie swojego zasięgu.
Jakie mają Państwo plany na najbliższe 5 lat? W jakim kierunku zmierza firma?
Sławomir Bolesta: Staramy się stworzyć bazę zaufanych instalatorów z obszaru całej Polski. Naszym celem jest kompleksowa obsługa inwestycji jako koordynatora z jednoczesną odpowiedzialnością za cały proces - doradztwo, wycenę, sprzedaż oraz dostawę materiałów. Wszystko po to, aby instalatorzy mogli skupić się wyłącznie na swojej pracy.
Opracowanie: Klaudia Tomaszewska, redaktor budownictwo b2b
Zdjęcia: Kan-Therm
Komentarze