Zakończyła się IX edycja konferencji "Infrastruktura Polska & Budownictwo". Gościem Honorowym wydarzenia był Marek Chodkiewicz – Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Infrastruktury. Podczas wydarzenia kluczowi przedstawiciele sektora budowlanego w Polsce debatowali o najważniejszych kwestiach dotyczących branży. W konferencji udział wzięli między innymi dr Libor Lochman – Dyrektor Zarządzający Wspólnoty Kolei Europejskich oraz Zarządców Infrastruktury Kolejowej, Dariusz Grajda – Członek Zarządu Kolei Mazowieckich oraz Jan Styliński – Prezes Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa.
- "Jako jeden z największych europejskich producentów okien PVC w Europie zawsze chętnie angażujemy się w typu inicjatywy." – komentuje Magda Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Oknoplast.
- "Cykliczne spotkania dają możliwość wymiany poglądów na temat kondycji branży. Rynek budownictwa od lat niezmiennie się rozwija i odnotowuje duże wzrosty – platforma analityczna Building Radar wskazuje, że do 2020 r. sektor w Polsce urośnie o ponad 10 proc., osiągając, wraz z Portugalią najwyższe wzrosty w Europie. Dlatego też tak ważna jest dyskusja o przyszłości naszej branży oraz kierunku jej rozwoju."
Diamenty Infrastruktury Budownictwa
Jednym z kluczowych elementów spotkania była także wieczorna Gala, podczas której wyłoniono laureatów "Diamentów Infrastruktury i Budownictwa". Celem konkursu jest uhonorowanie tych osób i firm z branż infrastruktury i budownictwa, które wyróżniły się efektywnością biznesową i innowacyjnością, a tym samym przyczyniły się do rozwoju sektora w Polsce. W tym roku Kapituła Konkursowa wyłoniła laureatów w 8 kategoriach. Partnerem wydarzenia była Grupa Oknoplast.
Organizatorem konferencji jest organizacja networkingowa Executive Club, zrzeszająca przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Organizacja w listopadzie 2017 r. wręczyła nagrodę w kategorii Osobowość Roku Mikołajowi Plackowi, Prezesowi Zarządu Grupy Oknoplast, doceniając jego wkład w kreowanie nowych trendów w branży, jak również budowanie silnej marki Polska na świecie.
Na zdjęciu: Magda Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Oknoplast
źródło i zdjęcia: OKNOPLAST
Komentarze