Nowy logotyp Armatury Kraków zręcznie łączy futurystyczny krój czcionki i modną, oszczędną stylistykę z elementami od dawna obecnymi w komunikacji firmy i z nią kojarzonymi.
Od założenia w 1922 r. przedsiębiorstwo nieprzerwanie zajmowało się odlewnictwem metali kolorowych. Mimo tej ciągłości, kilkukrotnie zmieniano jego nazwę. Po przekształceniu niemal dwie dekady temu w Krakowską Fabrykę Armatur, umieszczano na produktach logotyp bazujący na połączeniu liter KFA, mówi Katarzyna Choniawko, Kierownik Działu Marketingu Armatury Kraków. Odświeżona komunikacja wizualna nawiązuje do najnowszej historii firmy, łącząc znane kształty z minimalistyczną, przyszłościową stylistyką, nie pozostawiając wątpliwości, że tradycja jest dla nas punktem wyjścia w przyszłość, tłumaczy Choniawko.
W parze z unowocześnieniem logo idzie poszerzenie asortymentu o designerską ceramikę i armaturę sanitarną. Szczegółowe informacje na temat zmian produktowych przedstawione zostały na jubileuszowej konferencji "95 lat Armatury Kraków - Tradycja, nowoczesność i design".
źródło i zdjęcie: Armatura Kraków
Komentarze