Aplikacja Yubi Home zaktualizowana do wersji 1.15

Zespół odpowiedzialny za aplikację Yubi Home cały czas pracuje nad nowymi rozwiązaniami oraz rozwojem programu. Priorytetem jest poszerzenie funkcjonalności przy zachowaniu intuicyjnej, łatwej obsługi. Oto spis usprawnień wprowadzonych w aktualizacji 1.15.

Aplikacja Yubi Home zaktualizowana do wersji 1.15

Nowości w aplikacji Yubi Home 1.15

  • Pierwsza konfiguracja centrali - teraz pierwszą konfigurację centrali i jej połączenie z siecią Wi-Fi można łatwo wykonać korzystając z aplikacji – wystarczy zeskanować kod QR znajdujący się na obudowie centrali.
  • Zarządzanie kontem FIBARO ID - swoje konto FIBARO ID również możesz wygodnie założyć lub usunąć z poziomu aplikacji, bez konieczności korzystania z komputera.
  • Podstawowe wsparcie urządzeń Elero - w nowej wersji aplikacji możesz także sterować roletami i żaluzjami od Elero. Dzięki temu, wszystkie Twoje inteligentne produkty także tej marki możesz mieć w zasięgu ręki.
  • Kamery IMOU - korzystasz z kamer IMOU? Kontroluj swój dom w czasie rzeczywistym korzystając ze strumienia audio i wideo.

Aplikacja wspiera wszystkie centrale FIBARO – Home Center 2, Home Center 3, Home Center 3 Lite oraz Yubii Home.

Aplikacja Yubii Home Center dostępna jest w Google Play oraz App Store

Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące aplikacji Yubi Home

Pyt.: Jaką nową funkcjonalność oferują aplikacja?
Odp.: Najważniejszą funkcjonalnością wprowadzoną do aplikacji jest możliwość przeprowadzenia wstępnej konfiguracji centrali bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Pyt.: Czy przed uruchomieniem aplikacji należy ręcznie połączyć Smartfon z siecią WiFi rozgłaszaną przez centralę FIBARO?
Odp.: Nie, nie ma takiej potrzeby jeśli na etykiecie informacyjnej centrali znajduje się kod QR z danymi dostępowymi sieci WiFI. Jednym z etapów konfiguracji centrali przez aplikację jest możliwość zeskanowania kodu QR. Po wybraniu tej opcji i zeskanowaniu kodu aplikacja automatycznie połączy się z siecią Wifi, którą rozgłasza centrala FIBARO.

Pyt.: Czy będę mógł nadal przeprowadzić wstępną konfigurację z wykorzystaniem przeglądarki internetowej na komputerze?
Odp.: Tak, nadal jest to możliwe.

Pyt.: Czy po zakończeniu procedury wstępnej konfiguracji centrala automatycznie połączy się z docelową siecią WiFi?
Odp.: Tak, aplikacja automatycznie połączy centrale z docelową siecią WiFi jeżeli użytkownik skonfiguruje dostęp do sieci w trakcie konfiguracji.

Pyt.: Czy należy ręcznie ponownie uruchomić centralę po wprowadzaniu w aplikacji SSID i hasła docelowej sieci WiFi?
Odp.: Nie, nie ma takie potrzeby. Aplikacja wykona tę procedurę automatycznie.

Pyt.: Gdzie znajdę adres IP centrali po zakończeniu procedury?
Odp.: Adres IP można znaleźć w opcji ustawienia centrali w aplikacji.

Pyt.: Mam już inną centralkę przypisaną do mojej aplikacji. W jaki sposób dodać kolejną?
Odp.: Użytkownik zalogowany przez FIBARO ID –  z poziomu listy centralek. Użytkownik nie zalogowany przez FIBARO ID – wystarczy wylogować się z aplikacji i po ponownym uruchomieniu dostępna będzie opcja dodawania nowej centrali.

Pyt.: Czy przed uruchomieniem aplikacji muszę posiadać aktywne FIBARO ID?
Odp.: Nie, nie ma takie potrzeby. W trakcie procedury wstępnej konfiguracji aplikacja umożliwi utworzenie takiego konta.

Pyt.: Co w przypadku gdy mam podłączony przewód Ethernet do centrali HC3? Czy muszę go odłączać?
Odp.: Nie ma takiej potrzeby. Aplikacja umożliwi podłączenie do sieci WiFi.

Pyt.: Czy procedura wstępnej konfiguracji wymusza podłączenie do sieci LAN?
Odp.: Można pominąć ten krok w aplikacji ale wiąże się to z brakiem możliwości korzystania z dostępu zdalnego.

źródło i zdjęcia: Fibar Group sp. z o.o.

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT