Programy lojalnościowe, w tym Hot Points Club, szkolenia handlowe i techniczne stanowią ważny element wieloletniej współpracy firmy Galmet z najlepszymi instalatorami branży grzewczej.
W tegorocznej edycji programu wszyscy jego uczestnicy mają szansę otrzymania atrakcyjnych nagród, wybierając z puli niemal 3000 różnego rodzaju produktów, wśród których znalazły się m.in.: nowoczesny sprzęt RTV i AGD, galanteria skórzana, biżuteria, perfumy, narzędzia czy zabawki. Dodatkowo każdy z nich może dokonać zasilenia kart przedpłaconych lub odebrać kupony Sodexo.
- W tym roku program partnerski w nowej formule Hot Points Club organizujemy już po raz drugi. Ubiegłoroczna edycja była papierkiem lakmusowym, który pokazał, jakie jego elementy wymagają zmiany i udoskonalenia na drodze do sukcesu. Sodexo wsparło nas w realizacji tego programu już na etapie opracowywania koncepcji. Otrzymaliśmy pomoc w przygotowaniu regulaminów, dedykowanego portalu, bardzo szeroki wachlarz nagród oraz odpowiednie narzędzia do komunikacji, które pozwalają bardziej angażować jego uczestników.
- Do nawiązania współpracy z partnerem zewnętrznym przekonała nas także istotnie mniejsza potrzeba angażowania do obsługi programu naszych pracowników oraz znaczne przyspieszenie rozliczania zadań. Dostaliśmy od Sodexo uniwersalne narzędzie dedykowane zarówno dla firm, jak i osób fizycznych, które spełniło nasze oczekiwania. Z uwagi na model sprzedaży urządzeń firmy Galmet opierający się na pośrednich kanałach dystrybucji nasze bezpośrednie dotarcie do instalatora jest ograniczone.
- Dzięki programowi lojalnościowemu możemy oprócz standardowych działań, np. szkoleń oferować instalatorowi dodatkowe bonusy, np. kierowane bezpośrednio do niego promocje i tym samym budować z naszymi kontrahentami pozytywne relacje.
- Konkurencja na rynku jest duża, więc jeśli klient nie otrzyma wymiernych, w jego odczuciu korzyści przy zakupie, będzie kierował się wyłącznie ceną. Wierzymy, że połączenie sił ze sprawdzonym na rynku partnerem jakim jest Sodexo, zaowocuje zadowoleniem klientów, a tym samym przełoży się na wzrost sprzedaży naszych produktów - mówi Mirosław Lewicki, kierownik działu marketingu firmy Galmet.
Głównym celem programu Hot Points Club jest wzmocnienie relacji firmy Galmet z klientami. Dzięki temu producent może promować wybrany asortyment, także wówczas, gdy przy sprzedaży pośredniej nie ma on wpływu na ostateczną cenę produktu.
- Uczestnicy programu lojalnościowego są aktywni zazwyczaj wtedy, gdy mają pewność, że ich wysiłek zostanie odpowiednio doceniony, dlatego różnorodność oraz dopasowanie oferowanych nagród pełnią tu kluczową rolę. Angażując zewnętrznego partnera w przygotowanie programu, firma dostaje też gwarancje optymalizacji kosztów przedsięwzięcia. Skorzystanie ze sprawdzonych, gotowych rozwiązań jest bowiem tańsze, szybsze i bardziej efektywne finansowo niż tworzenie ich od początku.
- Liczymy, że doświadczenie, wiedza o potrzebach uczestników oraz wsparcie podatkowo-prawne zewnętrznych doradców, jakie posiada Sodexo w obszarze organizacji programów lojalnościowych, przyniesie firmie Galmet wymierne korzyści - mówi Justyna Klimuk, Incentive & Recognition Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Do udziału w programie Hot Points Club wystarczy złożenie deklaracji oraz rejestracja drogą internetową urządzeń Galmet, które zostały zainstalowane.
Do każdego produktu przypisana jest odpowiednia liczba punktów – Hot Pointów, które potem instalator może wymienić na dowolny prezent.
Źródło i zdjęcie: Galmet
Komentarze