D-Link jest jednym z największych światowych producentów sprzętu sieciowego. W 2002 roku firma otworzyła przedstawicielstwo w Polsce, którego zadaniem jest rozwój rynku, wsparcie dystrybutorów oraz użytkowników sprzętu oznaczonego logiem D-Link. Od 2005 roku polskie biuro jest również centrum operacyjnym D-Linka na rejon Europy Środkowo-Wschodniej.
D-Link Polska ściśle współpracuje z krajowymi ośrodkami akademickimi, szczególnie z Uniwersytetem Warszawskim. W ramach projektu "Kulturalnie bez kabli", D-Link sponsoruje sieci bezprzewodowe w najlepszych instytucjach kulturalnych na terenie całej Polski. Pierwsza taka sieć powstała już w 2003 roku w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie. Na początku 2010 roku powstało pierwsze w Polsce laboratorium pod patronatem firmy D-Link. Studenci Politechniki Śląskiej w Gliwicach korzystają z najnowocześniejszych rozwiązań sieciowych (m.in. przełączniki zarządzalne, firewalle, monitoring IP), zdobywając wiedzę z zakresu technologii IP oraz podnosząc swoje umiejętności zarządzania sieciami komputerowymi.
Firma jest członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. D-Link wraz z instytutem Millward Brown SMG/KRC prowadzi też cykliczny projekt badawczy "D-Link Technology Trend", dzięki któremu poznajemy nastawienie Polaków do nowoczesnych technologii. Dzięki D-Linkowi upowszechniła się w Polsce technologia bezprzewodowego dostępu do Internetu. Firma zaoferowała użytkownikom niezawodny sprzęt, który zagwarantował zupełnie nową jakość komunikacji sieciowej. Autoryzowanymi dystrybutorami D-Linka w Polsce są: ABC Data, Action, Tech Data oraz Veracomp. Od 2004 roku firma buduje rozszerzoną sieć dystrybucyjną pod nazwą D-Link Channel Partner, do której należą najmocniejsi w swoich niszach polscy dostawcy rozwiązań teleinformatycznych.