Celem kampanii jest wzmocnienie marki oraz zwrócenie szczególnej uwagi na wybrane modele produktów. W ramach strategii mediowej Roto promowane będą okna dachowe Designo, panoramiczne okno połaciowe Azuro oraz systemy solarne Roto Sunroof.
"Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i do architektów oraz osób związanych z branżą budowlaną. Poza tradycyjnymi formami reklamowymi jak double billboard czy artykuł sponsorowany, pojawi się także rozwiązanie niestandardowe jak expand corner" - mówi Małgorzata Majewska, New Business & Strategy Director w Value Media.
Strategia mediowa Roto zakłada obecność reklamową w uznanych portalach internetowych, których tematyką jest budownictwo i architektura. Banery firmy pojawią się m.in. na stronach portalu Budujemydom.pl. Producent okien dachowych będzie również odpowiedzialny za kreację kampanii reklamowej.
"Obsługa budżetu reklamowego firmy Roto umacnia nas w przekonaniu, że Klienci coraz częściej korzystają z rozwiązań proponowanych przez doświadczonych specjalistów, a także dostrzegają konkurencyjność naszej oferty" - dodaje przedstawicielka Value Media, Małgorzata Majewska.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Roto, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcie: Roto
Komentarze