Zmiana komunikacji korporacyjnej ma na celu zwiększenie świadomości marki Selena, tak aby była równie dobrze rozpoznawalna, jak jej marki handlowe: Tytan Professional czy Artelit. Dzięki nowemu logo podkreślony został międzynarodowy profil firmy, która blisko 70% sprzedaży generuje za granicą.
Hasło "Global experience" przy nowym logo Grupy Selena ma podkreślać obecność marki na ponad 70 rynkach na całym świecie. Komunikuje, że Selena jest globalną korporacją, której atutem są doświadczenia zdobywane na wielu różnych regionach. To dzięki nim Grupa Selena dynamicznie się rozwija i oferuje rozwiązania dostosowane do potrzeb użytkowników.
Wprowadzane nowe logo Seleny charakteryzuje nowoczesna czcionka oraz znak graficzny w formie metalicznej kuli, która symbolizuje globalność. Ma to również budować wizerunek Seleny jako firmy odważnej, otwartej i dynamicznej.
Selena odświeża też wizerunek swojej flagowej marki Tytan Professional. Wprowadzone zmiany mają na celu unowocześnienie i poprawę czytelności logotypu. Dzięki temu osiągnięta ma być lepsza widoczność marki na półkach sklepowych, co z kolei przełoży się na większą rozpoznawalność Tytana na rynku.
Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Selena, która znajduje się tutaj.
źródło i zdjęcia: Selena
Komentarze