Idea, jaka przyświeca Akademii Profesjonalisty, nieodłącznie wiąże się z charakterystyką branży budowlanej w Polsce. Rozwój nowoczesnych produktów i technologii oraz zwiększające się z roku na rok wymagania inwestorów sprawiają, że aby wyróżnić się na konkurencyjnym rynku zleceń, należy stale doskonalić swój warsztat wykonawczy.
Taką właśnie możliwość dawał udział w pierwszej edycji programu. Podczas całodniowych spotkań w 8 polskich miastach doświadczeni Doradcy Techniczni Sopro przeprowadzili kompleksowe szkolenia kładące nacisk na poprawny montaż okładzin zewnętrznych. Ponad 160 wykonawców, którzy wzięli udział w pierwszej edycji Akademii, miało okazję zapoznać się z nowoczesnymi rozwiązaniami chemii budowlanej, a także wypróbować ich zastosowanie w praktyce.
Eksperci Sopro zaprezentowali najważniejsze zasady układania okładzin gresowych i kamiennych na tarasach i balkonach Dyskutowano również o najczęściej pojawiających się problemach podczas przyklejania okładzin ceramicznych na zewnątrz. Znaczną część czasu poświęcono także zagadnieniu montażu płyt wielkoformatowych. Doradcy Techniczni Sopro omawiali rozwiązania systemowe Sopro pod kątem dostosowania ich do występujących na rynku okładzin, konstrukcji podłoża oraz specyficznych warunków pogodowych. Po wykładach i pokazach zainteresowani uczestnicy mogli zapoznać się z produktami Sopro w praktyce, samemu wykonując modelowe okładziny. Obok rzetelnej wiedzy merytorycznej i praktycznej, każdy z gości otrzymał także indywidualny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, jak również zestaw przydatnych dla każdego wykonawcy akcesoriów.
Duże zainteresowanie, jakie zanotowała edycja Akademii Profesjonalisty, dowodzi przydatności tego typu inicjatyw. Wykonawcy, którzy w swojej pracy zawodowej cenią sobie jakość, profesjonalizm oraz stały rozwój, mają okazję utrwalić swoje umiejętności - tak, by być na bieżąco zarówno z nowoczesnymi produktami, jak też oczekiwaniami dzisiejszych inwestorów. Korzystają więc na tym wszyscy. Z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom za zainteresowanie szkoleniami - wymiana doświadczeń i sugestii jest dla nas cenna, ponieważ na ich podstawie dostosowujemy właściwości naszych produktów do oczekiwań profesjonalistów, tłumaczy ideę przedsięwzięcia Piotr Kalinowski - Trade Marketing Manager w firmie Sopro.
źródło i zdjęcie: Sopro
Komentarze