Nowe tematy, nowe wymagania, nowe rozwiązania - ostatnie miesiące konfrontowały nas wszystkich z zapierającą dech w piersiach dynamiką i ciągle nowymi sytuacjami. Wymagana była zarówno elastyczność, jak i ciągłość. W tym czasie również częściowo zmieniliśmy swoją pozycję jako firma, a jednocześnie dodatkowo wzmocniliśmy to, co czyni nas tym, czym jesteśmy.
Rok 2021 rozpoczynamy z nowym logo marki i identyfikacją wizualną. Jako dostawca premium, skupiamy się na takich komponentach jak: jasna komunikacja naszych produktów i obszarów ich zastosowania.
Nasza wcześniejsza profesjonalna obecność marki jest nadal uzasadniona wraz z innowacjami, które wspierają naszą drogę do cyfrowej przyszłości. Już dziś chcielibyśmy przygotować naszych Klientów i Partnerów do naszej podróży i zainspirować ich entuzjazmem.
źródło i zdjęcie: Schöck
Komentarze