W ramach programu Konsumencki Lider Jakości 2012 przeprowadzono ogólnopolskie badania opinii konsumentów na temat rynku styropianu. Ponad 4 tysiące respondentów odpowiedziało na pakiet pytań związanych m.in. ze znajomością rynku styropianów, producentów, cen, dostępności, czy w końcu jakości. Otrzymane wyniki i ich analiza pozwoliła jednoznacznie wyłonić laureata Konsumenckiego Lidera Jakości 2012.
To kolejna nagroda i sygnał z rynku potwierdzający pozycję lidera oraz jakość naszych produktów, mówi Krzysztof Krzemień z Termo Organiki. Złote Godło czyli najwyższe wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, bo to nagroda i wyrazy uznania od zadowolonych klientów.
W ramach ogólnopolskich badań opinii przeprowadzono wśród respondentów również identyfikację skojarzeń z badaną marką. Termo Organika i jej produkty najczęściej kojarzono z ciepłem, trwałością i oszczędnością, gwarancją wysokiej jakości, innowacyjnością produktów polskiego producenta. Z uzyskanych odpowiedzi wynika, że szczególnie ważna dla konsumentów była gwarancja jakości, jaką otrzymują kupując produkty Termo Organiki. Zarówno płyty styropianowe, jak i elementy systemów ociepleń (czyli tynki, kleje do styropianu, farby) posiadają rekomendacje techniczne Instytutu Techniki Budowlanej.
Termo Organika od lat poszerza i udoskonala swoje produkty. Ważniejsze punkty w historii firmy to:
- budowa sieci fabryk na terenie całego kraju,
- wprowadzenie na rynek styropianu w kropki - Dalmatyńczyk,
- rozszerzenie oferty produktowej opartej o rekomendacje techniczne ITB,
- wprowadzenie kompletnego systemu ociepleń, pochodzącego od jednego producenta.
źródło i zdjęcia: Termo Organika
Komentarze