Hörmann został partnerem kampanii "Dobry Montaż"

"Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń" to nowa kampania społeczna zainicjowana przez Związek POiD. Organizatorzy chcą uświadomić polskie społeczeństwo, jak istotne dla środowiska są ich wybory podczas budowy lub remontu domu. Firma Hörmann wspiera ekologiczne budownictwo i została partnerem kampanii w dwóch kategoriach: drzwi zewnętrznych i bram garażowych.

Hörmann został partnerem kampanii "Dobry Montaż"

Hörmann partnerem kampanii "Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń"

Wraz z innymi uczestnikami akcji Hörmann udowadniać będzie, że budując, remontując i eksploatując swoje domy w sposób zrównoważony, możemy zadbać o przyszłość dzieci i wnuków. Firma zamierza zachęcać do wyboru materiałów budowlanych przyjaznych dla klimatu. Takich, których konstrukcja, umożliwiając eksploatację bez strat energii, minimalizuje emisję CO2. W rozmaity sposób promować będzie energooszczędne technologie i ekologiczne techniki montażowe.

To już druga odsłona akcji Dobry Montaż, w którą zaangażowała się firma Hörmann. Celem poprzedniej było zwrócenie uwagi inwestorów na to, jak ważny jest odpowiedni montaż stolarki budowlanej. W ciągu 7 lat kampanii przeprowadzono wiele warsztatów, szkoleń i pokazów fachowego montażu. Podczas pięciu edycji MONTERIADY na targach Budma monterzy firmy Hörmann demonstrowali, jak prawidłowo zamontować bramę garażową i drzwi wejściowe. Niektóre klasy w szkołach budowlanych objęto specjalnym patronatem. Efektem tych wszystkich działań jest podniesienie świadomości roli dobrego montażu zarówno wśród monterów, jak inwestorów oraz przywrócenie rangi zawodowi montera stolarki budowlanej.

Hörmann partnerem kampanii "Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń"
Celem organizatorów kampanii "Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń" jest podniesienie świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie fot. Hörmann

Nowa kampania edukacyjna "Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń" ma ułatwić wybór produktów i rozwiązań przyjaznych dla planety oraz pokazać wpływ energooszczędnych rozwiązań na minimalizowanie emisji CO2. Honorowy patronat nad nią objęły:

  • Ministerstwo Klimatu i Środowiska,
  • Ministerstwo Rozwoju i Technologii
  • Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

źródło i zdjęcia: Hörmann (informacja prasowa)

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT