PORTA ponownie wśród laureatów Superbrands

PORTA KMI POLAND czwarty rok z rzędu została wyróżniona tytułem „Superbrands” oraz „Created in Poland Superbrands”. PORTA była nominowana w kategorii "Remont i wykończenie domu". Wyróżnienie zostało przyznane spółce w oparciu o badanie konsumenckie oraz ocenę ekspertów Rady Marek.

PORTA ponownie wśród laureatów Superbrands

Tytuły "Superbrands" oraz "Created in Poland Superbrands" są dla nas bardzo cenne, ponieważ pokazują, jak postrzegają nas nasi klienci. Z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy wyzwanie, by poprzez działania zaplanowane na najbliższe lata utrzymać w przyszłości tę wysoką ocenę, mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

Tegoroczne badanie "Superbrands 2016/17" objęło 2 tysiące marek konsumenckich, na temat których opinią podzieliło się 50 ekspertów oraz ponad 15 tysięcy konsumentów. Spółka PORTA, która była oceniania w kategorii "Remont i wykończenie domu - okna, drzwi, ogrodzenia, bramy, zamki", uzyskała dwa tytuły - "Superbrands" oraz "Created in Poland Superbrands". Pierwszy z  nich przyznawany jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Drugim honorowane są wyłącznie polskie marki, a tytuł odzwierciedla rekomendację i znajomość brandu przez konsumentów.

"Superbrands" to międzynarodowa organizacja, która działa od ponad 20 lat na całym świecie. Badanie konsumenckie "Superbrands" jest największym tego typu badaniem marek na rynku, a jego proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W ramach badania konsumenckiego na pierwszym etapie mierzony jest poziom rekomendacji oraz znajomość marki wśród konsumentów. W drugim etapie Rada Marek ocenia spójność komunikacji, przejrzystość oraz wyróżnialność marek. Tegoroczne badanie "Superbrands Polska" było XI edycją badania.

źródło i zdjęcie: PORTA KMI POLAND

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT