Tytuły "Superbrands" oraz "Created in Poland Superbrands" są dla nas bardzo cenne, ponieważ pokazują, jak postrzegają nas nasi klienci. Z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy wyzwanie, by poprzez działania zaplanowane na najbliższe lata utrzymać w przyszłości tę wysoką ocenę, mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
Tegoroczne badanie "Superbrands 2016/17" objęło 2 tysiące marek konsumenckich, na temat których opinią podzieliło się 50 ekspertów oraz ponad 15 tysięcy konsumentów. Spółka PORTA, która była oceniania w kategorii "Remont i wykończenie domu - okna, drzwi, ogrodzenia, bramy, zamki", uzyskała dwa tytuły - "Superbrands" oraz "Created in Poland Superbrands". Pierwszy z nich przyznawany jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Drugim honorowane są wyłącznie polskie marki, a tytuł odzwierciedla rekomendację i znajomość brandu przez konsumentów.
"Superbrands" to międzynarodowa organizacja, która działa od ponad 20 lat na całym świecie. Badanie konsumenckie "Superbrands" jest największym tego typu badaniem marek na rynku, a jego proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W ramach badania konsumenckiego na pierwszym etapie mierzony jest poziom rekomendacji oraz znajomość marki wśród konsumentów. W drugim etapie Rada Marek ocenia spójność komunikacji, przejrzystość oraz wyróżnialność marek. Tegoroczne badanie "Superbrands Polska" było XI edycją badania.
źródło i zdjęcie: PORTA KMI POLAND
Komentarze