Targi BUDMA to okazja, aby dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów biznesowych - inwestorów, wykonawców i architektów. W styczniu wystartowaliśmy z drugą odsłoną kampanii "Otwórz się na…", dlatego na Targach BUDMA 2017 prezentowaliśmy naszą ofertę spójnie z tą kampanią oraz naszą koncepcją nowoczesnej i przyjaznej komunikacji z klientem. Z tej perspektywy jeszcze bardziej cieszy nas ta prestiżowa nagroda, mówi Magdalena Jakóbiak, Product Promotion Manager w PORTA KMI POLAND.
Stoisko PORTA DRZWI wyróżniało się wśród innych stoisk z branży przede wszystkim nową formą prezentacji marki i produktów. PORTA DRZWI odeszła od tradycyjnego modelu komunikacji w branży stolarki otworowej. W jej przekazach punktem centralnym nie jest produkt rozumiany jako przedmiot, ale klient i jego potrzeby. Według PORTA DRZWI produkt, dzięki zastosowanym w nim rozwiązaniom, ma przede wszystkim spełniać potrzeby klienta.
Przestrzeń stoiska PORTA DRZWI została zaaranżowana zgodnie z nową koncepcją komunikacji - w centrum znalazła się kawiarnia oraz sala konferencyjna - idealne do spotkań, rozmów i nawiązywania nowych relacji biznesowych. Wokół nich stoisko zostało podzielone na kilka stref, w których w ciekawej formie były zaprezentowane nietypowe rozwiązania - zarówno nowe, dopiero wdrażane do oferty oraz te zastosowane w dużych inwestycjach, m.in. w Hotelu Hilton we Wrocławiu, Parku Technologicznym w Lublinie czy Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku. W jednej ze stref firma pochwaliła się najnowszymi projektami Departamentu R&D, czyli prototypami produktów, które stanowią odpowiedź na najnowsze trendy oraz wykorzystują nowinki technologiczne.
Kilka produktów stalowych miało na targach swój debiut - w tym propozycje energooszczędnych drzwi zewnętrznych oraz produkty nagrodzone Złotymi Medalami MTP - drzwi Porta EXTREME RC 37 dB i stalowa ościeżnica FAST do szybkiego montażu w 9 minut, czyli w czasie kilkukrotnie krótszym w porównaniu z rozwiązaniami dostępnymi obecnie na rynku. W kolejnej strefie zebrane zostały propozycje, dedykowane konkretnemu przeznaczeniu tj. centrom handlowym, szpitalom, biurom oraz mieszkaniom prywatnym.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA odbywają się co roku na Terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na targach obecnych było ponad 800 stoisk firm związanych z branżą budowlaną. Wydarzenie odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy gości - przede wszystkim przedstawicieli sieci handlowych, architektów, projektantów, wykonawców oraz inwestorów.
źródło i zdjęcie: PORTA KMI POLAND
Komentarze