"BY ME by Porta" to koncepcja tworzenia treści lifestylowo-wnętrzarskich poprzez zaangażowanie samych konsumentów, dla których remont jest ogromnym wyzwaniem nie tyle technicznym co natury psychologicznej. PORTA jako pierwsza firma w branży stolarki otworowej zaczęła rozwijać koncepcję content marketingu. Projekt rozwijał się od poradnika on-line przygotowanego przez blogerów do pełnowymiarowego magazynu lifestylowego, dystrybuowanego podczas wydarzeń takich jak Targi PORTA 2016 czy Łódź Design Festival. Dzięki projektowi "BY ME by Porta" spółka stanęła na podium konkursu Złote Spinacze obok firm IKEA oraz Intel.
Zakup drzwi zazwyczaj odbywa się w trakcie remontu, który wywołuje duży stres, związany głównie z brakiem niezbędnych informacji, jak sobie z nim poradzić pod względem technicznym, psychologicznym, rodzinnym czy finansowym. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę informacyjną, wydając niekonwencjonalny poradnik remontowy, mówi Renata Szymańska, Specjalista ds. Promocji w PORTA KMI POLAND.
Czasopismo "BY ME by Porta" powstało przy współpracy firmy PORTA z zespołem redaktorskim z BURDA Publishing oraz blogerami z różnych obszarów tematycznych m.in. projektowanie wnętrz, parenting, finanse czy DIY. Magazyn jest w całości poświęcony zmianom w życiu kobiet i mężczyzn, związanym z remontowaniem i odnową wnętrz - mieszkań i domów. Zgodnie z tytułem "BY ME by Porta" pokazuje metamorfozy wnętrz przez pryzmat prywatnych historii ludzi, ich pasji, pomysłów na życie, kreatywnych idei, gotowości do otwierania się na nowe możliwości. Magazyn inspiruje do zmian i pokazuje, jaką receptę na te zmiany mają znani blogerzy.
"BY ME by Porta" jest również kopalnią porad - każdy czytelnik odnajdzie w nim odpowiedzi na pytania jak zaplanować remont, jak przeprowadzić go samodzielnie bez pomocy specjalistów, jak urządzić ponadczasowe wnętrze oraz kiedy warto zatrudnić architekta wnętrz. Już niedługo pismo "BY ME by Porta" zyska większą liczbę czytelników, ponieważ będzie dystrybuowane w całej Polsce w wybranych salonach sprzedaży drzwi.
Konkurs Złote Spinacze jest skierowany do firm, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych, które realizują kampanie PR w Polsce. Celem konkursu jest zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations.
źródło i zdjęcie: PORTA KMI POLAND
Komentarze